Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! :) Har tenkt å kjøpe meg en BB Cream, og lurer litt på om noen her har litt erfaring med hvilken som er best?

Finnes jo utallige varianter, og jeg ønsker helst å kjøpe en som er litt rimelig først.

Noen som har noen gode råd? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Filleproletiet
Skrevet (endret)

Tipper det er noe rimelig og grei Big Black Cream nede ved akerselva. Du får bare spørre de om de kan gi deg litt, så kan du sikkert få gratis etter det. Tror ikke de er så vanskelige å be. Lykke til! :)

Endret av Filleproletiet
Skrevet

Jeg har bare prøvd garnier sin, syns den er superduper. Billig er den også :)

Anonym poster: 39fa33a0c2d96acad7f45fd2c9d38454

Skrevet

Har lest her at Garnier sin BB for kombinasjonshud skulle være bra, men de hadde ikke fått den inn på Vita enda.. Er spent om den dekker nok...

Skrevet

Takk for svar!! :takke: Skal se om det ikke blir garnier på meg også da! :)

Skrevet

Elles kan du jo prøve Missha sin Perfect Cover, den er liksom referanseverket for BB-kremar. Kan kjøpast på ebay for 15-17 dollar eller noko slikt.

Skrevet

Takk! Ebay var ikke dumt :jepp: Men det står at det er forskjellige farger på dem.. Hvordan vet man hvilken man skal velge på nett? :)

Skrevet

Jeg har prøvd tre BB-kremer, l'oreal sin som var grusom. Garnier som var ok, men luktet altfor kraftig. Og maybelline som jeg likte :)

Skrevet

Jeg har bare prøvd garnier sin, syns den er superduper. Billig er den også :)

Anonym poster: 39fa33a0c2d96acad7f45fd2c9d38454

Vel, alle andre her på forumet skriver at den gikk rett i søppelbøtta, men hvis man er vant til å bruke dritt så har man sikkert ikke så høye krav..

Anonym poster: 1472849a6616666cdbb5f499c7af6719

• Liker 1
Skrevet

Bodyshop sin er fæl.<br /><br /> Anonym poster: 7225e5e530b46883fd816e2c9baa2cc0

Skrevet

Bestill prøver på BB cream på Ebay! Det gjorde jeg. Koreanske merker skal visst være hundre ganger bedre enn amerikanske. f.eks BRCT, Missha, Skin 79... Skin 79 sin hot pink virker veldig bra utifra prøven og har fått masse god kritikk.

Skrevet

Garnier sin var helt pyton, gikk rett i søpla for min del. Prøvde body shop sin tester også den var ikke noe særlig, skikkelig klumpete og ujevn på huden.

Loreal sin nude BB cream var helt fantastisk på min hud derimot, varte lenge selv om jeg svettet og gjorde huden silkeglatt.

Skrevet

Alle de bb creamene som er ute på det norske markedet per nå (garnier, loreal) er bare bullshit, skal du ha en bb cream burde du gå etter de koreanske merkene som startet å produsere det for år og dag siden.

Jeg bruker skin 79 vip gold bb cream (eller hva den nå heter, langt navn), og er veldig fornøyd med den. Den er bittelitt rosa i fargen, noe som er rart siden asiatere normalt sett har gul undertone i huden, men etter en lett overgang med finishingpudder forsvinner fargen inn i huden. Rare greier egentlig, den er grårosa i begynnelsen, men så legger den seg ned i huden og ser ut som... ja, hud. Har hatt den i noen dager og har ikke fått utbrudd av den, stort pluss for spf 25 (!).

Skal du bestille på ebay bør det være en selger som har god tilbakemelding og som kan forsikre deg om at det er et ordentlig produkt. Er litt falske produkter på ebay, men det ser man fort.

• 2 uker senere...
Skrevet

Alle de bb creamene som er ute på det norske markedet per nå (garnier, loreal) er bare bullshit, skal du ha en bb cream burde du gå etter de koreanske merkene som startet å produsere det for år og dag siden.

Jeg bruker skin 79 vip gold bb cream (eller hva den nå heter, langt navn), og er veldig fornøyd med den. Den er bittelitt rosa i fargen, noe som er rart siden asiatere normalt sett har gul undertone i huden, men etter en lett overgang med finishingpudder forsvinner fargen inn i huden. Rare greier egentlig, den er grårosa i begynnelsen, men så legger den seg ned i huden og ser ut som... ja, hud. Har hatt den i noen dager og har ikke fått utbrudd av den, stort pluss for spf 25 (!).

Skal du bestille på ebay bør det være en selger som har god tilbakemelding og som kan forsikre deg om at det er et ordentlig produkt. Er litt falske produkter på ebay, men det ser man fort.

Sjekket ut denne.. trenger en krem som kan tilføre huden alt i ett, men trenger ikke at den er som foundation, det vil jeg bruke uansett.. vet du om hvordan man ser hvem selger som er bra og ikke? Når det ståt " top rated seller" så er det bra, eller?

Anonym poster: 825e857b8f675d2b5fac4a387f370696

Skrevet

Innisfree sine. Spesielt Eco natural green tea er en favoritt for min fuktfattige hud.

Skrevet

Virker ikke koreanske BB kremer blekende?

Skrevet

Jeg er VEEEELDIG fornøyd med Maybelline sin, den funker kjempefint på min tørre hud og fargen er såpass utblandet at jeg ikke får den samme kakete effekten mange foundations gir meg - eller Garnier sin BB krem for den saks skyld.

Koreanske merker har jeg faktisk ikke prøvd, for jeg tør ikke kjøpe slikt via Ebay, vet aldri om det er ekte eller falskt.

Skrevet

Jeg er fornøyd med No7 sin. Garnier var noe dritt.

Skrevet

Virker ikke koreanske BB kremer blekende?

Mange lister opp "whitening" som en egenskap, men i mitt eget tilfelle har det bare forhindret en fregne her og en fregne der fra å bli merkbar, og det kommer nok fra at kremene jeg har prøvd har hatt høy solfaktor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...