Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei treningsglade folk:)

Jeg lurer på om noen har noen tips til en riktig god sportsbh som gir fin støtte? jeg

bruker 75/80 c så det er litt str. det viktigste for meg er at de ikke blir saggy av all løpingen. Noen som har noen gode tips?=)

Tusen taaakkk:D

Endret av miamia23
Videoannonse
Annonse
Gjest Maneater?
Skrevet

Liker Pierre Robert sin(?) sports bh veldig godt, god støtte i den.

Skrevet

Chockabsorber. Den synes jeg er den beste. Dir den ultimate støtte og blir ikke slaskete selv etter utallige runder i vaskemaskin.

Skrevet

Liker Pierre Robert og H&M sin.. Har aldri prøvd noe dyrt da, siden jeg ikke har verdens beste økonomi.

Skrevet

jeg synes champion og nike sine er bra:) Og jeg bruker samme størrelse som deg.

Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Vet ikke om du har Coop Obs i nærheten? Kjøpte enRöhnisch sportsbh der til rundt 150kr som fungerer veldig bra, ellers har de nok flere utvalg og röhnisch får man vel kjøpt flere steder.

Så noen nevne trenings bhen til H&M, men må si at jeg ikke var særlig fornøyd med den. Ga meg ikke særlig støtte, og synes det var ubehagelig når jeg f.eks jogget. Men smaken er som baken! :-)

Oooog Pierre og Robert har jeg også hørt mye godt om, det får man vel kjøpt på dagligvare butikker og?

Endret av Piral
Skrevet

H&M har forskjellige topper, men det er kun denne som er OK - http://www.hm.com/no...article=97589-E

Stikker bare en kort tur innom her for å si takk for tipset om denne bh-en! Det tok ikke lange tiden fra jeg leste anbefalingen din, og til jeg gikk på H&M og kjøpte to slike bh-er. Den er midt i blinken for meg :danse: . Et bevis på at billig også kan være bra.

:blomst: fra Nuffen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...