AnonymBruker Skrevet 18. september 2012 #1 Skrevet 18. september 2012 Jeg ble litt sjokkert da jeg en dag på jobb plutselig fikk et tlf. nummer til en fyr som var innom. Jeg sjekket opp nummeret på face og da synes jeg ikke at det så ut som samme fyren. Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre! Jeg vil ikke ta kontakt for så å ha dummet meg ut fordi det er noen som har tullet med meg... Ville du tatt kontakt med en du bare fikk nummeret til? Anonym poster: ca54114f7feeafcfad9af79a96f45346
Pippi92 Skrevet 18. september 2012 #3 Skrevet 18. september 2012 niks Hva skal jeg gjøre hvis han kommer innom en gang senere da? huff, er så redd det skal bli så kleint hvis jeg treffer på han. Ikke sikkert jeg husker hvordan han så ut da for jeg rakk ikke å se så nøye på han.
Steinar40 Skrevet 19. september 2012 #4 Skrevet 19. september 2012 Hva skal jeg gjøre hvis han kommer innom en gang senere da? huff, er så redd det skal bli så kleint hvis jeg treffer på han. Ikke sikkert jeg husker hvordan han så ut da for jeg rakk ikke å se så nøye på han. Er du nødt til å ringe alle folk du får tlfnummeret til?
AnonymBruker Skrevet 19. september 2012 #5 Skrevet 19. september 2012 Og jeg som får telefonnummer slengt etter meg ukentlig på jobb! Hvorfor er jeg fremdeles singel? Tenk på det: En tilfeldig mann som ikke ble lenge nok til at du husker hvordan han så ut, og som du ikke har sett før stikker innom med telefonnr. sitt. Slår ikke dette deg som en merkellig hendelse? Om du er redd det blir kleint så si at du la til nr. i kontaktregisteret ditt på jobb, men at du gjerne vil skrive ned hvor han jobber også. Haha! Anonym poster: 75cce7e74d4c82f6f0d5b342302c8f1a
Pippi92 Skrevet 19. september 2012 #6 Skrevet 19. september 2012 Og jeg som får telefonnummer slengt etter meg ukentlig på jobb! Hvorfor er jeg fremdeles singel? Tenk på det: En tilfeldig mann som ikke ble lenge nok til at du husker hvordan han så ut, og som du ikke har sett før stikker innom med telefonnr. sitt. Slår ikke dette deg som en merkellig hendelse? Om du er redd det blir kleint så si at du la til nr. i kontaktregisteret ditt på jobb, men at du gjerne vil skrive ned hvor han jobber også. Haha! Anonym poster: 75cce7e74d4c82f6f0d5b342302c8f1a Joda, jeg synes selvfølgelig det er litt rart, men har aldri opplevd å få et telefonnummer av en fremmed.. Ble jo litt sjarmert, men etter å ha tenkt over det skjønner jeg jo at det kanskje ikke lå så mye i det. Jeg tenker jo også litt at når en person har vært tøff nok til å gi deg nummeret, hvorfor skal man da ikke ta kontakt, om man synes han var kjekk da selvfølgelig.. Jeg var nok litt i sjokk da jeg skrev dette innlegget
makkapakka Skrevet 19. september 2012 #7 Skrevet 19. september 2012 mulig han gjør det flere plasser han er innom!
Pippi92 Skrevet 19. september 2012 #8 Skrevet 19. september 2012 mulig han gjør det flere plasser han er innom! haha, huff.. Det skal jeg virkelig tenke på hvis det skjer flere ganger ;p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå