Mike88 Skrevet 18. september 2012 #1 Skrevet 18. september 2012 Ok så dt er slik: Jeg og en kamerat møtte 2 jenter fra nette forrige uke, men jeg er litt sjenert og jeg vet ikke om hun er interessert i noe mer enn vennskap. Jeg snakker med henne på nette nesten hver dag har møtt henne 4 ganger og spilt bowling og hatt piknikk alene med henne i parken. Hun har også sagt at hun ikke er interessert i den andre gutten altså kompisen min. Så hva bør jg gjøre? fortelle henne at jeg er litt interessert eller bare fortsette sånn jg er nå og gå i vennefella, er redd for at hun ikke føler det samme og da blir alt ødelagt. Jeg er også sykt dårlig til å se etter tegn på om hun er interessert
Gjest Wei Wei Skrevet 18. september 2012 #2 Skrevet 18. september 2012 Men hvorfor tror du at du havner i vennefella hvis alt fortsetter som nå? Man kan jo tro at dere var på 4 dates nå. SElv om ting går sakte. Enten si at du liker henne eller bare fortsett å ta initiativet til å møtes og vis med handling at du liker henne.
Mike88 Skrevet 18. september 2012 Forfatter #3 Skrevet 18. september 2012 fordi jg ikke tar initiativ, jg har møtt henne 2 ganger alene og 2 ganger med andre folk, men jeg tenker hvis hun har villet møtt meg 4 ganger på under 1 uke da er hun kanskje litt interessert? men jg tørr ikke å prøve meg direkte når jeg er med henne for vet ikke hva hun vil
Mike88 Skrevet 18. september 2012 Forfatter #4 Skrevet 18. september 2012 har ikke brukt ordet date bare spurt om å finne på noe
hermoine Skrevet 18. september 2012 #5 Skrevet 18. september 2012 Småflørt litt med henne og se om du får noe respons:)
Mike88 Skrevet 18. september 2012 Forfatter #6 Skrevet 18. september 2012 har gjort dt og hun flørter litt tilbake men kanskje hun bare er en flørtende person
RoH Skrevet 19. september 2012 #7 Skrevet 19. september 2012 Omk du har lyst til å prøve deg hvorfor spørre om lov her? Er vel bare å kline til? bedre å få et ærlig hold fingra ta fate enn å gå rundt å skape seg en verden som ikke blir noe av.
Steinar40 Skrevet 19. september 2012 #8 Skrevet 19. september 2012 At andre viser interesse KAN trigge en gjensidg interesse. Typisk vil det nok være at mannen viser dama interesse og at hun lar seg smigre etc. av denne interessen hans. Men det kan jo skje motsatt vei også selvfølgelig. Imidlertid er det smart å ikke la seg rive med bare fordi en annen viser en interesse. Det kan nemlig bli veldig feil i lengden.
Gjest Janus Skrevet 19. september 2012 #9 Skrevet 19. september 2012 Å vite nøyaktig hva jenter vil eller se etter tegn på interesse før man gjøre noe kan være rimelig forvirrende, men når hun har møtt deg så mange ganger, kan vi nok trygt slå fast at hun liker deg. De fleste jenter kan være rimelig tilbakeholdne og etter hva jeg har lest her, så er det enkelte som trekker seg helt tilbake når de er nær noen de virkelig liker. De er også redde for å bli avvist og usikre på seg selv. Å se etter tegn er derfor ofte bortkastet. Kanskje hun tror du ikke liker henne som mer enn en venn? Fysisk kontakt og øyekontakt er den beste måten å vise at du liker henne på. Det kan være så enkelt som at du tar henne forsiktig i hånden når du har muligheten og gjerne ser henne i øynene samtidig. Eller at du stryker vekk håret fra ansiktet hennes og lett stryker over kinnet hennes. At du gir henne et godt smil og god øyekontakt som kommuniserer med hele kroppen din at du liker henne og er tiltrekt av henne. At du spør henne direkte om hun har lyst til å kysse deg under et stille øyeblikk. Mulighetene er mange, men ikke vent på at hun tar initiativ. Du har all rett til å være en mann og du har all rett til å synes at hun er vakker og være seksuelt tiltrekt av henne (og andre kvinner). Ikke skjul den delen av deg selv. Du har lov til å være en mann og det er nettop det du bør være.
Mike88 Skrevet 19. september 2012 Forfatter #10 Skrevet 19. september 2012 takk for gode svar:) så jg skal spørre om å finne på noe mer en gang snart, da bør jg være litt direkte og vise hun at jg liker henne litt mer enn bare venner? denne jenta er så utrolig vanskelig å lese.. men hun har gitt meg massasje på armen da jg frøs, har hatt god øyekontakt med henne spesielt sist gang vi traff hverandre hjerte slutta å dunke et par sek der så har hun sagt at hun liker høye gutter og at de er litt store har litt muskler noe jeg har litt av, greia er jeg vil bare vite om hun er interessert i noe mer før jeg prøver meg skikkelig..
Gjest Janus Skrevet 19. september 2012 #11 Skrevet 19. september 2012 (endret) så jg skal spørre om å finne på noe mer en gang snart, da bør jg være litt direkte og vise hun at jg liker henne litt mer enn bare venner? I et nøtteskall, ja. Du kan også verbalisere det, men ikke slik guttepjokker flest gjør det hvor de begynner å snakke om følelser til en jente de ikke en gang kjenner skikkelig. Du kan for eksempel avbryte henne midt i en setning og si: "Du er utrolig søt. Jeg merker at jeg begynner å like deg! Jeg tror du kan bli en fin kjæreste for meg." denne jenta er så utrolig vanskelig å lese.. men hun har gitt meg massasje på armen da jg frøs, har hatt god øyekontakt med henne spesielt sist gang vi traff hverandre hjerte slutta å dunke et par sek der så har hun sagt at hun liker høye gutter og at de er litt store har litt muskler noe jeg har litt av, greia er jeg vil bare vite om hun er interessert i noe mer før jeg prøver meg skikkelig.. De fleste jenter er vanskelige å lese og jenter viser interesse på ulike måter. Noen er direkte og andre trekker seg tilbake, derfor er det en håpløs affære. Det at hun vil treffe deg igjen er alt du trenger om å vite. Du kan kun tenke for deg selv og hva du synes om henne. La hun tenke for seg selv. Det at du vil vite om hun er interessert før du "prøver deg skikkelig" er bare feighet og frykt for å bli avvist. Hva er galt med å vise henne interesse uavhengig av hva hennes svar er? Når jeg er sammen med en kvinne jeg er tiltrekt av og liker, så er jeg fortsatt tiltrekt av henne og jeg liker henne selv om hun ikke liker meg på samme måte. Jeg gir henne en ubetinget gave uten å forlange noe tilbake og det bør du også gjøre. I verste fall får hun et kompliment og du får avklart saken. Selvsagt håper jeg at hun liker meg i retur, men om ikke, så er jeg fortsatt meg selv og hun er fortsatt en sexy ung pike. Men jeg liker å la jenter verbalisere sin interesse for meg om jeg er i tvil, men det er ETTER at jeg har vist min interesse. Jeg avtalte en date med en jente jeg har møtt før i går kveld, men hun virket rimelig nøytral når jeg spurte om hun ville finne på noe og etter at vi hadde avtalt daten. Jeg sa, "Wow...det hadde ikke skadet om du viste litt mer engasjement. Jeg har ikke noe interesse av å være sammen med jenter som ikke er veldig interessert i meg, så om du egentlig ikke er så interessert, så kan vi gjerne avslutte dette nå." Kanskje litt brutalt av meg, men jeg stresset henne nok til at hun fortalte meg at hun hadde veldig lyst til å møtest. Ikke vær redd for å stille kvinner til veggs en gang blant. Få menn gjør det og du skiller deg raskt ut om du er slik. Endret 19. september 2012 av Janus
Guybrush Skrevet 19. september 2012 #12 Skrevet 19. september 2012 I hvilken sammenheng kommenterte hun at hun ikke var interessert i kompisen din? Bare det at hun sier det for å gjøre et poeng for deg tilsier jo at man skulle tro hun ser på deg som noe mer enn en venn. 1
Gjest Skrevet 19. september 2012 #13 Skrevet 19. september 2012 Hun har sagt ja til å møte deg såpass ofte, hun hinter om at hun liker gutter som ser ut som deg, hun påpeker at hun ikke er interessert i kompisen din, hun gir deg kroppskontakt, ... Jeg tror hun er interessert.
Mike88 Skrevet 19. september 2012 Forfatter #14 Skrevet 19. september 2012 I hvilken sammenheng kommenterte hun at hun ikke var interessert i kompisen din? Bare det at hun sier det for å gjøre et poeng for deg tilsier jo at man skulle tro hun ser på deg som noe mer enn en venn. kompisen min prøvde seg på hun og da jg var alene med henne sa hun det
Mike88 Skrevet 19. september 2012 Forfatter #15 Skrevet 19. september 2012 jaja vi får se om hun vil treffe meg alene igjen så skal jg kjøre på får håpe på det beste da: ) tusen takk til dere alle får svar:)
Mike88 Skrevet 21. september 2012 Forfatter #16 Skrevet 21. september 2012 ok hun var visst interessert: ) 2
Snella Skrevet 21. september 2012 #17 Skrevet 21. september 2012 ok hun var visst interessert: ) Hurra? :-)
Gjest Wei Wei Skrevet 21. september 2012 #18 Skrevet 21. september 2012 ok hun var visst interessert: ) Har du spurt direkte? Face to face?
Gjest Janus Skrevet 21. september 2012 #19 Skrevet 21. september 2012 ok hun var visst interessert: ) Vel, hva skjedde? Ingen her inne har et liv, så vi trenger å leve litt gjennom deg.
Mike88 Skrevet 21. september 2012 Forfatter #20 Skrevet 21. september 2012 haha ok så jeg spurte om vi skulle finne på noe og det ble kino fikk ikke pratet så veldig mye der men vi stakk og spiste litt etterpå på et rolig fint sted og snakket kjempelenge om alt mulig så da det stengte og vi ble kasta ut fant vi et fint lite sted ute der vi satt oss ned. Så satt vi tett intill hverandre begge frøs og hun la hode sitt på skuldern min så tok jg armen min rundt henne så koste vi litt. Hun sa også at hun skjønte at jg likte henne og da burde hun kanskje vært mer direkte? eller kanskje hun ville at jg skulle prøve meg, hun sa de fleste gutter er veldig pågående med henne men som sagt jg er dårlig på hint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå