Gjest Belle Gunnes Skrevet 18. september 2012 #1 Skrevet 18. september 2012 Er det noen som vet når Game of Thrones sesong 2 "A clash of kings" kommer ut for salg? Har bare sett "kommer snart" uten at jeg vet hva "snart" betyr for salgsstedet...
Gus Gus Skrevet 18. september 2012 #2 Skrevet 18. september 2012 http://filmonic.com/game-of-thrones-season-2-dvd-release-date Fant bare dette...
Gjest Belle Gunnes Skrevet 18. september 2012 #3 Skrevet 18. september 2012 Oh no! Det er jo litt krise om de skal gjøre som sist. Hmm må laste ned da?
Gus Gus Skrevet 18. september 2012 #4 Skrevet 18. september 2012 Jeg har lastet ned ja.. *Hysj hysj* Sett begge sesongene og klarer nesten ikke vente til neste!
Gjest Belle Gunnes Skrevet 18. september 2012 #5 Skrevet 18. september 2012 Jeg har ikke sett noe av sesong 2 - ville lese boka først og så glapp det helt før jeg brått var kommet noen bøker videre i serien. Men nå som det er høst er det på tide å finne frem en god serie å glane på
Gus Gus Skrevet 18. september 2012 #6 Skrevet 18. september 2012 Jeg har ikke sett noe av sesong 2 - ville lese boka først og så glapp det helt før jeg brått var kommet noen bøker videre i serien. Men nå som det er høst er det på tide å finne frem en god serie å glane på Det er bare å glede seg! Sesong to er like spennende som første Om ikke mer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå