Gå til innhold

Dele erfaringer med tanke på arbeidslivet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Hvile erfaringer har dere når det gjelder jobb og arbeidsliv?

Både på godt og vondt? Hvilket syn har dere fått på det?

Anonym poster: daed780c42b02b090e185b5b1a8960c2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann! Tja, hva skal man si.. Jeg er storfornøyd med den jobben jeg har nå. Kanskje fordi det er den første ordentlige jobben jeg har hatt, de andre var "bare" småjobber. Som vikariat eller ekstrahjelp.

Det sleit noe vanvittig. Å ikke ha faste dager, kunne ikke legge planer på lang sikt og at de pleide å ringe en halvtime før de trengte meg. Jeg gikk i usikkerhet hele tiden. Men jeg måtte jo ha noe å rutte med, så da ble det med de jobbene jeg fikk.

Søkte på nye jobber hele tiden, og ble kalt inn til kanskje tre intervjuer på ett år. Jeg gikk fra hvert intervju med en skikkelig god følelse, men den følelsen ble fort brutt da jeg ikke fikk noe jobb. Det gikk også utover forholdet til meg og kjæresten min, og det var utrolig tungt.

Nå har jeg jobb som personlig assistent og stooortrives! Nå tjener jeg også nok til å faktisk kunne leve livet mitt og ikke minst spare. Jeg gikk uten arbeid i TO ÅR! Det var helt jævlig, for å si det på den måten. Så denne jobben skal jeg ha LENGE :) Og jeg er glad for at jeg går overens med arbeidsgiveren min, er desverre mange der ute som har slitt å jobbe som PA pga ustabil arbeidsgiver. Jeg er enda ung og kan enda gå skole, men jeg liker veldig godt å jobbe så.. Det blir nok ikke skole med det første ;)

Anonym poster: 23dcb2ac51542544b3adb359b080f8a2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...