Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Drømte noe merkelig for et par uker siden.

Inspirert av de andre drømme-trådene her, tenkte jeg å legge ut drømmen min her, itilfelle noen ser noen sammenheng! Har spurt venner, og lest litt på drømmetydesider på internet, men ikke blitt klokere.. Drømmen var så utrolig, utrolig realistisk! Derfor klarer jeg ikke å glemme den. Håper noen her inne skjønner seg på den!

Her er drømmen:

Jeg reiste rundt sammen med noen damer i 40-åra (Selv er jeg 20).

Vi stoppet på et slags motell for å ta en liten pause. Etter å ha sittet i lobbyenen stund, sa den ene damen til meg: " Jeg må bare på toalettet. Hvis ikke jeg er tilbake innen ti minutter må du komme å lete etter meg. Men du må komme alene". Så forvsvant hun ned i en trappeoppgang.

Selvfølgelig gikk det ti minutter. Jeg reiste meg opp, og for å komme til den trappeoppgangen damen hadde forvunnet i, måtte jeg forbi en gruppe øst-europeiske macho menn. De satt i en sofa-gruppe og "voktet" den veien jeg skulle gå. Men de så sløve ut.

En av dem så ganske puslete og feminin ut. Jeg var redd for å gå i trappeoppgangen alene. Derfor tok jeg av meg et perlekjede jeg hadde rundt halsen og hang det rund halsen på denne "puslingen" og sa: " Jeg synes det er litt skummelt å gå i trappeoppgangen alene. Jeg trenger en sterk mann til å følge meg! Kan du bli med?"

Puslingen ble kjempeglad for at jeg kalte han mann, og ble velvillig med. Det strålte virkelig i øynene hans. Han så snill ut.

Vi gikk nedover trappene til en dør som det kom lyder fra.

Den åpnet seg, og innenfor stod damen som "bare skulle på toalettet". Rundt henne danset det horer. Jeg var kommet til et bordell!

Puslingen grep tak i armen min og dyttet meg opp trappen mens han sa: " Oi, du glemte tingene dine oppe! Løp og hent dem!".

Jeg spurtet opp trappene for harde livet. Bordell-dama kom etter meg, men jeg visste at hun aldri kom til å ta meg igjen.

Hva i huleste var dette for en drøm?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke noen drømmetyder, men vi har hatt noen lignende tråder her inne og om du ikke får svar kan dette være grunnen: det er litt vanskelig å tyde drømmen din på sparket.. det er mye mer som spiller inn, men vi får se :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Skjønner.. Har ikke vært her inne så mye.

Men om ikke annet så var det fint for min egen del å få skrevet den ned :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...