Gå til innhold

Kan NAV tvinge meg til å jobbe i et mannsdominert mijø, når jeg ønsker å jobbe i et kvinnedominert miljø?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal få en arbeidspraksis gjennom NAV, men den arbeidspraksisen jeg har fått er mannsdominert ...

Jeg ønsker å få bytte til en annen praksis som er mer kvinnedominert, men det er litt lenger ventetid...

Tror dere jeg kan spørre NAV om dette? Gruer meg litt til å spørre...

Grunnen min er at jeg sliter veldig med menn, men har nylig begynt å gå til psykolog.

Anonym poster: fac26bb3d4764c3d21d27aae16544ca7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får i allefall god trening i å sette ned foten og sette grenser. Se på det som teori som skal settes ut i livet.Du blir vel ikke eneste kvinne blandt 50 menn vil jeg tro.

• Liker 3
Skrevet

I denne jobben er det altfor mange menn, så det takler jeg bare ikke ... Jeg klarer ikke prate med menn eller ha kontakt med de - ikke enda iallfall. Føler jeg må få gå litt i terapi og prate om det som er vanskelig. Vet jo at jeg må møte frykten før eller senere, men ikke akkurat nå.

Har unngått menn i hele mitt liv, og isolert meg helt, så det er ikke bare bare...

Anonym poster: fac26bb3d4764c3d21d27aae16544ca7

Skrevet

NAV vil ikke tvinge deg ut i noe som har motsatt effekt på deg, når du får kommet igang med psykologen vil nok dette ordne seg. Da vil NAV høre på hva psykologen din har å si også, de blir 10000% mer arbeidsvillig når det ikke bare er dine egne ord.

Anonym poster: c9cc2783e38cc68e005297e6a5f29a98

• Liker 2
Skrevet

jeg slet også litt med gutter og menn før jeg begynte å jobbe, har alltid unngått dem på skolen. Så begynte jeg å jobbe på skift, og var eneste jente blant 17 menn/gutter. Slet også litt med telefonskrekk før, men så måtte jeg snakke endel i telefon på jobb, så det bedret seg det også:)

du kan vel prøve? kan jo være de er kjempegreie:)

• Liker 1
Skrevet

Do the thing you fear, and the death of fear is certain

(Gjør det du frykter og frykten vil med sikkerhet forsvinne/dø ut)

• Liker 3
Skrevet

Jeg personlig trives veldig godt i et arbeidsmiljø med mest menn. Menn er ofte enklere å forholde seg til enn kvinner, det er lite baksnakking og sure miner, og om det er sure miner så går det over på et øyeblikk. Jeg hadde også et litt anstrengt forhold til menn før jeg begynte i nåværende jobb, men etter en stund fant jeg ut at jeg trives bedre blant en haug mannfolk enn en haug kvinnfolk. Men hvis det plager deg så mye, så synes jeg uansett du skal be NAV om å få komme i et arbeidsmiljø med mer kvinner, eller evt likt fordelt mellom kjønnene. Det vil kanskje være en bedre tilnærming for deg enn faktisk å "kaste deg uti" en haug med mannlige kollegaer.

Gjest Månestøv
Skrevet

Do the thing you fear, and the death of fear is certain

(Gjør det du frykter og frykten vil med sikkerhet forsvinne/dø ut)

Stemmer ofte, men langt i fra alltid. Syns du skal snakke med psykologen din TS, han kan sikkert ta en samtale med NAV og forklare situasjonen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...