Gå til innhold

Priser på massasjebehandlinger

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

18. september 14:43

"Hei på dere der ute:-) håper det er greit at jeg legger ut dette.-) Jeg driver å tar massør utdannelse på Axselsons i Oslo,og tar nå elevbehandlinger her hjemme, for kr 300. varighet 1 time. Gjør godt for kropp og sjel,send meg gjerne en melding her på fb. vist det kunne friste."

Denne meldingen er lagt ut på facebook idag. Det jeg stusser litt på, er timebetalingen til en som er under utdannelse. Klientene blir på en måte "forsøkskaniner". Jeg aner ikke hva ordinære priser ligger på for profesjonell massasje.

Hva mener dere om dette?

Endret av Arabella
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Proffesjonell massasje på spahotell ligger på ca 150 kr per 10 minutt. Grovt regna blir det 900 kr i timen :S

Anonym poster: 2c8ddd1eb5e8ca556560274b5f79dc90

Gjest pærecider
Skrevet

Hmm, har fått massasje hos massører under utdannelse, betalt 200 kr for en halvtime. Syns det var greit, mtp at mange tar det dobbelte.

Skrevet

Takk til dere begge for svar :). Jeg synes det er en voldsom timepris for profesjonell behandling, altså 900 kr. som nevnt i første innlegg. Jeg kan vel gå utifra at en som tilbyr elevbehandlinger, er kommet såpass langt i utdannelsen at det er forsvarlig.

Skrevet

Jeg har alltid fått det gratis av elever? :s

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...