Gå til innhold

Hva synes dere om disse to kåpene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne i beige

http://www.ebay.com/itm/Nouveau-Mode-Femme-Double-Poitrine-Fosse-Mince-Couche-2-Couleurs-WCOT141-/271020516558?pt=FR_Vêtements_pour_femmes&var=&hash=item84bcbb48a5

og

denne i rosa

http://www.ebay.com/itm/Nouveau-Mode-Femmes-Double-Poitrine-Mince-Veste-Couche-2-Colors-WCOT139-/271020516028?pt=FR_Vêtements_pour_femmes&var=&hash=item84bcbb477a

Jeg synes de ser ganske søte ut, passer min stil veldig godt. Er derimot litt skeptisk til å kjøpe klær fra ebay, og fra Shanghai.... :P Tenker bl.a. på kvalitet, passform o.l. Hva synes dere?

Anonym poster: d52fbed2ef9a678159f951dcb4d0e381

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den første var veldig fin. Den andre ikke sååå fin (litt for dukkeaktig). Om det er 99.1% positiv feedback fra xxxx antall personer så bør det jo gå bra? :)

• Liker 2
Skrevet

Den første var veldig fin. Den andre ikke sååå fin (litt for dukkeaktig). Om det er 99.1% positiv feedback fra xxxx antall personer så bør det jo gå bra? :)

Bestilte nettopp den første. *spent* Tenker det samme som deg, den er kanskje litt vel sukkersøt/dukkeaktig. :) Ja, du har rett i det! - ts

• Liker 1
Skrevet

Skikkelig fine, synes jeg :-) fikk lyst til å kjøpe dem selv

• Liker 1
Skrevet

Jeg digget dem begge.

• Liker 2
Skrevet

Nydelige kåper begge. Hvilken farge liker du best selv da? Dumt at man må velge, for man burde egentlig kjøpe begge to så slipper man å angre... :).

• Liker 1
Skrevet

Veldig, veldig fine! :)

• Liker 1
Skrevet

Fine kåper begge to...:)

• Liker 1
Skrevet

Eg likte den første, men ikkje den andre - eg synest det ser rart ut med kåper utan krage.

Skrevet

Likte også den første best, bedre detaljer! :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg elsker den første! Den var nydelig :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes begge var veldig fine. Har også faktisk hørt mye bra om selgere fra Kina, bestiller selv litt småting jeg ikke vil betale stort for og har alltid vært fornøyd. Har dog ikke prøvd meg på kåper eller jakker.

• Liker 1
Skrevet

Likte best den første. Og den er også såpass billig at det ikke er store tapet om det skulle vise seg å være et bomkjøp.

• Liker 1
Gjest Fairydust
Skrevet

Den i beige/sort likte jeg veldig godt. Rosa, not so much. Formen og snittet var greit, men fargen...blæh! :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg likte ingen av dem. Men om jeg måtte valgt ville jeg tatt nr 1.

Skrevet

Supersøte :) Spesielt den første likte jeg!

Anonym poster: cbf8e9348f409bea476f1eb395bee62f

• Liker 1
Skrevet

Oh-la-laa, likte begge to! Må si den 2. var litt mer "spesiell" og at jeg likte den best, men kanskje litt kort om vinteren?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...