Gå til innhold

Foundation/pudder med liten dekkevne

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Ønsker å gjøre fregnene mine litt mindre markante, samt få en litt friskere hudfarge. Er "Nicole Kidman blek", så fregnene mine synes ganske godt. Men vil ikke dekke dem helt slik at jeg får porselenshud siden jeg og har fregner på andre steder på kroppen, og det vil etter min mening se rart ut dersom jeg er helt glattsminket i ansiktet.

Vil det være best med flytende foundation eller et compactpudder? Noen som har prøvd pudderet fra Lumene?

Har allerede prøvd solpudder. Synes det blir alt for mørkt til å ha i hele ansiktet, samt at jeg blir helt oransje av det.

Hvor godt sitter egentlig et compactpudder? Er det slik at dersom du gir noen en klem, så vil de få en stor pudderflekk på kinnet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pudder skal du nå alltid børste så godt av huden at det ikke skal ligge noe lag som kan sette merker på klær etc, så det bør ikke bli noe problem, men pudder vil ikke dekke fregnene dine, eller gjøre huden mer "jevn", den vil bare gjøre huden din mattere!

Jeg har ikke funnet mange "transparente" foundations, men den jeg bruker på mine "kunder" heter "Face and Body Liquid Make-Up" og kommer fra "MAKE UP FOR EVER Proffesional" som er et fransk merke.

Jeg tror du kan få bestilt den her: http://www.makeupforever.com

Den er allergi-testet og ingen jeg har sminket har reagert på den....

Hvis du ikke gidder gå igjennom så mye "slit" for å finne en fin foundation kan du jo prøve den nye til Max Factor: "COLOUR adapt".

Den er virkelig fin, den bruker jeg!

Gjest Anonymous
Skrevet

Takk for tipset.

Hva med sånne pudder og foundation i ett produkter? Er de å anbefale?

(Er helt på jordet når det gjelder foundation, men man må jo begynne et sted :-) )

Skrevet

Kompakt foundation?

De dekker veldig, det er kanskje de som dekker mest!

Vi bruker kompakt foundation kun på mennesker som har mye å dekke over...

Så hvis du vil "FJERNE" fregene dine så kan en slik en fungere.....

Den nyeste flytende foundationen med pudder, "Kashmere", den har jeg ikke fått prøvd ut enda, men jeg tar meg i å fnyse når de sier "Who needs powder"!?! For pudder brukes i første omgang til å fiksere foundation... Men at man kanskje slipper å gå å pudre blanke partier hele dagen, det kan godt hende....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...