Hoppetaujenta Skrevet 18. september 2012 #1 Skrevet 18. september 2012 Jeg så på tv (muligens nrk1 el. 2) forleden og kom over et nydelig program som jeg gjerne ville ha sett igjen om jeg bare visste hvem som var med i det... Altså: det dreide seg om to norske fiolinspillende jenter m. en inspirerende lærer og en pianist. Tror jentene var fra hhv. Bergen og "nordfra"...et sted. Jeg fikk med meg at de spilte i en toghall i Oslo og koste meg noe så langt oppi skyene med det jeg hørte der. Er det noen som tilfeldigvis så det samme og husker hva de het, eller navnet på programmet?
muttra Skrevet 18. september 2012 #2 Skrevet 18. september 2012 (endret) programmet heter mesterklasse eller noe som ligner veldig på det og det sendes på nrk1 først tror jeg og så en reprise på nrk2 har sett litt på de programmene når jeg har svitsjet tilfeldig innom , noen flinke tropetister og de jentene som spilte fiolin var jo veldig flinke fikk medf meg akkurat dd de skulle ned på tbanestasjonen og spille redigert inn et ord som ikke ville vere med i første runde :-) Endret 18. september 2012 av muttra 1
Hoppetaujenta Skrevet 18. september 2012 Forfatter #3 Skrevet 18. september 2012 Tusen takk, du ukjente venn i nøden!
Hoppetaujenta Skrevet 18. september 2012 Forfatter #4 Skrevet 18. september 2012 Jeg fant, jeg fant! ...og sånn i tilfelle flere vil se på et klassisk fint program: http://tv.nrk.no/serie/meisterklasse/dvfj65000311/sesong-1/episode-3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå