Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen tatt Brazilian vox?

Hvordan er det.. mens man gjør det.. og etterpå?

Vondt?

Regner med at det er litt vondt, men det går vel fort over...? :)

Noe man bør vite om på forhånd?

Anonym poster: 0cd82bfb87caaf6b1331fa192827efc4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syntes det var ubeskrivelig vondt, men det går så fort at du glemmer det med en gang. Jeg sverger til det, og er kjempefornøyd med resultatet :) Det er definitivt verdt det

Skrevet

Som de sa i karatekid-filmen:

"Wax on - wax off!" :opplyser:

Gjest Aphrodite
Skrevet

Det gjør ubeskrivelig vondt.. Og jeg pleier å gjøre det før jeg skal til syden osv. Men .. det er store smerter, hahaha..

Skrevet

Denne skal da ikke ligge på "seksualitet"?

Anonym poster: a7e07620e70f00ddae9459e463eb0280

• Liker 2
Skrevet

For noen gjør det mer vondt enn andre. Jeg personlig tar det en gang hver 5 uke, men dette er jo ikke nødvendig for alle. Hos noen vokser det mindre og mindre hår tilbake for hver gang, disse menneskene mener jeg er ekstremt heldige, for det har ikke skjedd med meg. Hehe. Men jeg har nylig blitt spurt om jeg vil prøve noe vekstreduserende middel, som foreløpig har fungert veldig bra. Anbefales.

Ang smerte mener jeg at det gjør VELDIG vondt i det du ligger der, men så snart det er over er smerten glemt. Det er dette som får meg til å gå tilbake, gang på gang. :) Resultatet er i hvert fall veldig bra fra den salongen jeg bruker, som ligger midt i Bergen sentrum.

Skrevet

For noen gjør det mer vondt enn andre. Jeg personlig tar det en gang hver 5 uke, men dette er jo ikke nødvendig for alle. Hos noen vokser det mindre og mindre hår tilbake for hver gang, disse menneskene mener jeg er ekstremt heldige, for det har ikke skjedd med meg. Hehe. Men jeg har nylig blitt spurt om jeg vil prøve noe vekstreduserende middel, som foreløpig har fungert veldig bra. Anbefales.

Ang smerte mener jeg at det gjør VELDIG vondt i det du ligger der, men så snart det er over er smerten glemt. Det er dette som får meg til å gå tilbake, gang på gang. :) Resultatet er i hvert fall veldig bra fra den salongen jeg bruker, som ligger midt i Bergen sentrum.

Hvilken salong bruker du? :)

Anonym poster: 7495af702a1e2075e5bc4bfc76693b81

Skrevet

Hvilken salong bruker du? :)

Jeg bruker Chica på Kløverhuset. De er veldig flinke, og veldig profesjonelle der :)

Skrevet

Jeg bruker Chica på Kløverhuset. De er veldig flinke, og veldig profesjonelle der :)

Kanskje jeg skal prøve dem da :)

Skrevet

Kan hende du blir veldig inngrodd også. Jeg gjør det, så jeg sluttet. Vokser bikinilinjen selv iblant, men ikke noe mer. Du må nesten bare prøve og se åssen det fungerer på deg, ikke alle tåler det like godt :)

Skrevet

Jeg synes det er mer kleint enn vondt for å si det sånn! Flauheten overtar smertene for min del iallefall:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...