snøfnugg Skrevet 18. september 2012 #1 Skrevet 18. september 2012 Jeg har funnet drømmekjolen. Har kjøpt den også. Problemet er at jeg har skjønt at min kjære tror jeg har kjøpt en annen type kjole og liker en helt annen stil en den kjolen jeg har kjøpt. Han sa rett ut at han aldri kan se for seg at jeg har valgt den stilen jeg har gjort på kjolen. Han vet ikke hvordan den ser ut heller,han har aldri sett den.Jeg er så redd han blir skuffet....*sukk* -Burde jeg ordne en til kjole i den stilen han liker? Tenkte på å bytte etter vielsen da.. -Eller burde jeg bare la det stå til?
Gjest kiara_pusen Skrevet 18. september 2012 #2 Skrevet 18. september 2012 Velkommen i tvil-klubben. Jeg tviler hver eneste dag, ikke bare pga mannen og hans syn på saken, men på alt annet også. Jeg har valgt noe som er helt anderledes enn de fleste kan se for seg tror jeg. Men jeg har lært meg hvordan jeg skal håndtere disse kjole-følelsene: 1. Ikke se på andre kjoler 2. Se på bilder/ Prøv å gjenskap den umiddelbare forelskelsen til kjolen. 3. Hva mannen din mener om kjolen på forhånd er ikke så viktig, de klarer ikke se for seg annet enn en typisk prinsessekjole uansett. Stort skjørt det er det menn flest forbinder med brudekjolen. Og sug til deg alle komplimenter som gis til kjolen din! Det har hjulpet meg masse. Jeg hadde en skikkelig nedtur - var helt fra meg av tvil - det gikk over! Lykke til. 1
Petalouda Skrevet 18. september 2012 #3 Skrevet 18. september 2012 Velg utifra ditt eget hjerte, hva DU liker! Tro meg, med mindre du fex har valgt noe helt crazy og horete og han er erkekonservativ - eller det er andre ekstreme motsetninger - så kommer han garantert til å elske synet av deg i kjolen din - hvis du har valgt det som er rett for deg vil det syns på deg lang vei og du vil stråle som en diamant Jeg valgte feil kjole sist, jeg hadde behov for å tilfredstille alle andre enn meg selv - og brudgommen i særdeleshet - og valgte en kjole som overhodet ikke var hverken meg eller noe jeg følte meg komfortabel i. Og jeg lover, er det noe jeg virkelig angrer på her i livet så er det den kjolen. Det er ikke noe feil med den, den er helt fin og alt det der, den var bare FEIL for meg - selvom den var rett for han. Men andre kjoler som hadde passet meg bedre hadde også vært rett for han. Ikke glem at det tross alt er vi jenter som er mest opptatt av hva vi konkret har på oss, gutta ser smilene i ansiktene våre og glansen i øynene våre
Gjest Shake-shake Skrevet 18. september 2012 #4 Skrevet 18. september 2012 Hallo, han er en mann. Tror ikke han synes det er så ekstremt viktig hva du har på deg. 3
Amens Skrevet 18. september 2012 #5 Skrevet 18. september 2012 Skjønner litt hva du mener, men jeg tror neppe du skal være redd for at han blir skuffet. Han kommer sikkert til å synes at du er verdens vakreste brud uansett^_^ Mamma syntes kjolen min var "brukendes", bestemor likte ikke slepet eller det at den ikke hadde stropper og min søster syntes den var gammeldag og kjedelig. Jeg syntes kjolen min er den vakreste i verden og sitter og ser litt på den av og til i skapet^_^ Det viktigste er jo at du liker den og er fin, alle andre kommer jo til å ha en million meninger uansett.
Evie Skrevet 18. september 2012 #6 Skrevet 18. september 2012 Uff... jeg skjønner deg godt jeg snøfnugg. Man vil jo se bra ut for mannen sin på bryllupsdagen. Men det er nok som flere sier her at han klarer nok bare ikke å se det for seg, men når han ser deg i den vil han nok syns du er vakker!! Hvordan ser kjolen ut da?
Gjest 2013 bryllup Skrevet 18. september 2012 #7 Skrevet 18. september 2012 Jeg er kjempe redd for å føle det samme som du gjør nå! Jeg like kjoler som kanskje er litt andereledes, fermdels "brud" men ikke den typiske. Er kjempe redd for at jeg skal kjøpe noe som mannen, eller andre, ikke liker. Men så har jeg bestemt meg for å stole på de som har noe de skulle ha sagt før kjøpet. Resten får tenke det de vil, og komplimenter får man uansett vil jeg tro! 1
snøfnugg Skrevet 18. september 2012 Forfatter #8 Skrevet 18. september 2012 Jeg er egentlig en litt rocka type. Men har falt forr enn i ball gown stil. Ikke typisk meg i det hele tatt. Han forventer mermaidstil tror jeg,men jeg er ikkeno glad i det selv... jaja. Blir sikkert fin uansett.
csj061 Skrevet 18. september 2012 #9 Skrevet 18. september 2012 Jeg er egentlig en litt rocka type. Men har falt forr enn i ball gown stil. Ikke typisk meg i det hele tatt. Han forventer mermaidstil tror jeg,men jeg er ikkeno glad i det selv... jaja. Blir sikkert fin uansett. Du blir ikke sikkert fin...... Du blir NYDELIG om du har den kjolen DU føler er rett! Da kommer han ikke til å legge merke til kjolen engang, han kommer til å se hvordan du gløder :D Lykke til! Følg hjertet! 3
AnonymBruker Skrevet 18. september 2012 #10 Skrevet 18. september 2012 Jeg er egentlig en litt rocka type. Men har falt forr enn i ball gown stil. Ikke typisk meg i det hele tatt. Han forventer mermaidstil tror jeg,men jeg er ikkeno glad i det selv... jaja. Blir sikkert fin uansett. Link til kjolen eller en lignende da? Anonym poster: 627e411623dcb7abfc6bcaf847f7ff25 1
Petalouda Skrevet 19. september 2012 #11 Skrevet 19. september 2012 Link til kjolen eller en lignende da? Anonym poster: 627e411623dcb7abfc6bcaf847f7ff25 Jaaaa, vi vil se
Sunshine Skrevet 19. september 2012 #12 Skrevet 19. september 2012 Tenk på hvor bra utstrålingen din blir på den store dagen når du har en kjole DU føler deg vel i!
snøfnugg Skrevet 19. september 2012 Forfatter #13 Skrevet 19. september 2012 :D Skal prøve å linke!! *ble mer positiv nå*
snøfnugg Skrevet 19. september 2012 Forfatter #14 Skrevet 19. september 2012 http://www.victoriasbridalcouture.com/catalog_i11253730.html?catId=276286 Her er en link )) 3
Surriball Skrevet 19. september 2012 #15 Skrevet 19. september 2012 Ååhh, så fin kjolen din er! *ikke-forlovet som sniker rundt på bryllupsforumet likevel*
Gjest BettyBoop Skrevet 19. september 2012 #16 Skrevet 19. september 2012 Jeg har funnet drømmekjolen. Har kjøpt den også. Problemet er at jeg har skjønt at min kjære tror jeg har kjøpt en annen type kjole og liker en helt annen stil en den kjolen jeg har kjøpt. Han sa rett ut at han aldri kan se for seg at jeg har valgt den stilen jeg har gjort på kjolen. Han vet ikke hvordan den ser ut heller,han har aldri sett den.Jeg er så redd han blir skuffet....*sukk* -Burde jeg ordne en til kjole i den stilen han liker? Tenkte på å bytte etter vielsen da.. -Eller burde jeg bare la det stå til? Han blir sikkert ikke skuffa. Det tror jeg ikke. Dessuten er det jo bra han tror du har kjøpt en annen for da kan han få den andre kjolen som overraskelse i bryllupet. Det sies jo at det betyr ulykke om han ser kjolen før dagen:p
snøfnugg Skrevet 19. september 2012 Forfatter #17 Skrevet 19. september 2012 :D takk. Må si at humøret steg et par hakk av all den gode feedbacken jeg fikk. Takk til alle sammen!! <3
Gjest BettyBoop Skrevet 19. september 2012 #18 Skrevet 19. september 2012 http://www.victorias...ml?catId=276286 Her er en link )) den er jo helt nydelig. Om han ikke vil synes at du ser helt fantastisk ut i den, så er han gal.
Sunshine Skrevet 20. september 2012 #19 Skrevet 20. september 2012 Jeg synes den var kjempefin! :D Du blir en nydelig brud! 1
Gjest Tekola Skrevet 20. september 2012 #20 Skrevet 20. september 2012 http://www.victorias...ml?catId=276286 Her er en link )) Den var helt nydelig! Mannen min valgte å ikke si noe om hva han likte og ikke likte før bryllupet, fordi han visste at det ville bli magisk uansett. Og det er jeg innmari glad for! Han kommer ikke til å tenke på det på den store dagen uansett, så bare glem alt det der!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå