Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Driver og skriver på Cv-en min nå. Holder på med siste året på mastergraden, og lurer på om det er best å skrive avslutningsmåned og år for denne, eller skrive d.d i stedet for måned og årstall..

Blir enten

Aug 2008 - Jun 2013

eller

Aug 2008 - d.d

Hvor mye av utdanningen min skal jeg ha med på cv-en? Trenger jeg å skrive opp videregående skole, eller kan jeg utelate dette? Har 3 andre "poster" under utdanning, så føler egentlig ikke at det trengs..

Takker for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ha skrevet avslutningsmåned og år, da vet de at du slutter på masteren en gang, og når det er. Var nettopp på intervju selv hvor de sa det var positivt.

Jeg skrev også opp videregående, fordi det har med tilhørighet lokalt å gjøre. Ville vurdert det selv, føler du det er viktig?

Skrevet

Ville også skrevet opp den måneden og året du forventer å være ferdig. Det kan jo oppfattes som en halvferdig master (det er den jo på sett og vis, men du skjønner hva jeg mener :-) ) eller de kan tenke at du går deltid etc etc.

Jeg pleier ikke skrive vgs på cv´en. Jeg gikk almenne fag og ser ikke noe relevanse i det ifh til jobb. Men hadde jeg f.eks vært sykepleier og gått helse og sosial på vgs så hadde jeg nok skrevet det...

Anonym poster: 2e7f75284038c0873da8bb16eb3696f2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...