AnonymBruker Skrevet 18. september 2012 #1 Skrevet 18. september 2012 Kan hende dette blir langt, men skal prøve å gjøre det kort. Litt kort fakta: - Jeg er 17 år gammel (blir 18 om noen måneder). - Går på VGS. Har oppdelt skoleår, noe som resulterer i lite skolearbeid (dermed ikke så mye lekser, kanskje en halvtime for dag og noen dager ikke lekse i det hele tatt). - Har kjøretimer, men dette er bare 2 timer i uka. - Går til psykolog siden jeg er alvorlig depressiv, går også på medisiner som fjerner litt av energien min. Med andre ord har jeg litt begrenset energi... - Har ikke venner. Nei, jeg har ikke venner! - Jeg har kjæreste, men han er bare med meg to dager i uken og kommer ikke før på onsdag eller torsdag. I dag har jeg ikke vært på skolen ettersom jeg forsov meg noe helt vilt. Jeg har med andre ord 10 timer igjen av dagen før jeg legger meg og jeg har ikke PEILING på hva jeg skal finne på i løpet av de 10 timene!!! Til vanlig har jeg ellers ingenting å finne på. Absolutt ingenting. Jeg har ingen interesser, ingen hobby, ingenting. Jeg er en ekstremt kjedelig person.. Kan noen være så snill og gi meg noen råd til hva faen jeg kan finne på? Holder på å gå på veggen her snart, jeg kjeder meg sånn. Vurderer sterkt å legge meg igjen, for å stå opp var tydeligvis ingen god idè. Jeg har forsåvidt ikke stått opp, sitter fortsatt i senga... Anonym poster: b7e5c0affc03d79b9c28993ec6de07fb
Gjest badeand1 Skrevet 18. september 2012 #2 Skrevet 18. september 2012 (endret) Les en bok, lær deg og strikke eller hekle. Se en film eller en episode av en tvserie du liker, se tv, gå en tur, spill et spill på dataen, gjør husarbeid. lag mat eller en kake/dessert. Endret 18. september 2012 av Mortem 2
pingelill Skrevet 18. september 2012 #3 Skrevet 18. september 2012 meld deg som frivillig i en organisasjon, finn en serie å se på, begynn å trene/gå tur, lese gode bøker, bake.. 1
karkl Skrevet 18. september 2012 #6 Skrevet 18. september 2012 Vil egentlig slå et slag for skyting. Skyting er Norges nest største idrett, det er flere som driver aktivt med skyting enn det er som driver aktivt med langrenn. Jeg tenker at du kan melde deg på kurs i pistolskyting. Du er ikke gammelnok til å få kjøpe egen pistol/revoler, men luftpistol kan du kjøpe. Det er også veldig mange klubber som har utlånsvåpen. Evt. så kan du vurdere rifleskyting eller hagleskyting. I såfall er inngangsporten et Skytterlag organisert i DFS, eller i NJFF. Eller du kan rett og slett ta jegerprøven og kjøpe jaktrifle/hagle når du blir 18år. Skyting er en veldig fengende hobby, der du treffer (pun intended) mange hyggelige folk. Om du blir hektet er det mulig å få MYE tid til å gå med til dette. Kvinneandelen er ikke helt 50% enda, men det er en god del kvinner som driver med dette. Det er allerede noen år siden det ble kåret skytterDronning istedet for skytterKonge på landsskytterstevnet. 1
Gjest NozMonster Skrevet 18. september 2012 #7 Skrevet 18. september 2012 Vil egentlig slå et slag for skyting. Skyting er Norges nest største idrett, det er flere som driver aktivt med skyting enn det er som driver aktivt med langrenn. Jeg tenker at du kan melde deg på kurs i pistolskyting. Du er ikke gammelnok til å få kjøpe egen pistol/revoler, men luftpistol kan du kjøpe. Det er også veldig mange klubber som har utlånsvåpen. Evt. så kan du vurdere rifleskyting eller hagleskyting. I såfall er inngangsporten et Skytterlag organisert i DFS, eller i NJFF. Eller du kan rett og slett ta jegerprøven og kjøpe jaktrifle/hagle når du blir 18år. Skyting er en veldig fengende hobby, der du treffer (pun intended) mange hyggelige folk. Om du blir hektet er det mulig å få MYE tid til å gå med til dette. Kvinneandelen er ikke helt 50% enda, men det er en god del kvinner som driver med dette. Det er allerede noen år siden det ble kåret skytterDronning istedet for skytterKonge på landsskytterstevnet. var dette et forsøk på snikreklamering? heheee
AnonymBruker Skrevet 18. september 2012 #8 Skrevet 18. september 2012 Oppdelt skoleår? aner ikke hva det betyr, men ta et fag ekstra. ekstratid på skolen og mer jobbing hjemme. Anonym poster: 851a2fe2c99eee15d1a7c60063a8461b
Testosteron Skrevet 18. september 2012 #9 Skrevet 18. september 2012 var dette et forsøk på snikreklamering? heheee Følte du plutselig en sterk trang til å begynne med skyting?
Gjest Filleproletiet Skrevet 18. september 2012 #10 Skrevet 18. september 2012 Slutte å sutre kan være en start. Tror du alle andre hadde så jækla mange venner på skolen? Du har i det minste kjæreste. Gå tur, plukk bær, fisk, strikk, sy, spill en idrett, gå på ski, mal, tegn, skriv, les, ta bilder, tren, spill et instrument, join a club. Slutt å syt. 2
crystalcharm Skrevet 18. september 2012 #11 Skrevet 18. september 2012 Du må finne INSPIRASJON! Du kan reisemål sammen med kjærsten. Da vil du nok få tilbake litt livsgnist når du kommer tilbake!
Gjest NozMonster Skrevet 18. september 2012 #12 Skrevet 18. september 2012 Følte du plutselig en sterk trang til å begynne med skyting? neeeej....jeg var med min x-venninne nok på skytebanen, uten å prøve å røpe for mye, så var hun på topp 3 her i landet, mens kjæresten blant verdens beste- så jeg har fått litt nok for en stund. Slutte å sutre kan være en start. Tror du alle andre hadde så jækla mange venner på skolen? Du har i det minste kjæreste. Gå tur, plukk bær, fisk, strikk, sy, spill en idrett, gå på ski, mal, tegn, skriv, les, ta bilder, tren, spill et instrument, join a club. Slutt å syt. det blir ikke mere morro enn du lager sjæl
Gjest test123 Skrevet 18. september 2012 #13 Skrevet 18. september 2012 Meld deg på en eller annen aktivitet og gi den litt tid for å sjekke om den er gøy. Sett deg noen må, f.eks bli bedre på skolen slik at du kommer inn på x stuidum. Få deg en deltidsjobb, meld deg inn på revyen på skolen, lær deg å dans slik at du kan herje ute på byen om noen år. Kom i bedre form, bli penere. Spar opp penger slik at du kan dra på backpacking når du er ferdig med vgs. Du har mange år til du kan ha det jævlig kult om du bare setter deg noen mål.
Gjest Candy Pie Skrevet 18. september 2012 #14 Skrevet 18. september 2012 Slutte å sutre kan være en start. Tror du alle andre hadde så jækla mange venner på skolen? Du har i det minste kjæreste. Gå tur, plukk bær, fisk, strikk, sy, spill en idrett, gå på ski, mal, tegn, skriv, les, ta bilder, tren, spill et instrument, join a club. Slutt å syt. Ser for meg ts på ski nå Ts, du kan gå en laaaaaang tur i skogen, finnes ikke noe bedre! Har du eller familien hund, så ville han også satt utrulig stor pris på det. Bak noe etterpå, er både morsomt og godt. Rydd huset, da blir sikkert foreldra dine glad også. Shopping slår aldri feil...må ikke gå så mange penger. Dra ut å spis?
Gjest Filleproletiet Skrevet 18. september 2012 #16 Skrevet 18. september 2012 Ser for meg ts på ski nå Ts, du kan gå en laaaaaang tur i skogen, finnes ikke noe bedre! Har du eller familien hund, så ville han også satt utrulig stor pris på det. Bak noe etterpå, er både morsomt og godt. Rydd huset, da blir sikkert foreldra dine glad også. Shopping slår aldri feil...må ikke gå så mange penger. Dra ut å spis? Ja, jeg kan vel ikke akuratt se for meg at TS blir værste birkebeineren med det første akuratt men Men faen, ingen av oss andre som får interesser dalende ned i fanget heller. Vi må prøve og feile vi også. Noen ganger blir man besatt av noe i tidlig alder, andre ganger blir man besatt av noe i mer voksen alder. Man må bare teste ut litt ting. Its your mindset. Fisking høres f.eks gørr ut, og det kan jeg forstå, men likevel er det mange der ute (riktignok flest menn) som blir besatt av det, undertegnede inkludert. Så får man bare finne SIN greie.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #17 Skrevet 16. mars 2017 Etterlyser ts! Tråden er gammel. Jeg sitter å kjeder meg så søkte på det og kom inn her. Jeg har det fint ellers så skulle bare finne noen tips Men hvordan går det med deg ts? Er ikke sikkert du sitter her inne på KG men er verdt et forsøk Nå er det jo mange år siden håper alt bare ble bedre og bedre! Anonymkode: 0bdc0...89b
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2017 #18 Skrevet 17. mars 2017 Ts er kanskje ikke her inne mer! Men det er bra! for da har du sikkert mye å gjøre Anonymkode: 0bdc0...89b
Honey Dew Skrevet 17. mars 2017 #19 Skrevet 17. mars 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ts er kanskje ikke her inne mer! Men det er bra! for da har du sikkert mye å gjøre Anonymkode: 0bdc0...89b Dette var morsomt fordi...?
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2017 #20 Skrevet 18. mars 2017 Ikke morsomt men koselig Anonymkode: 0bdc0...89b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå