Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg skal flytte utenlands for noen mnd, og lurer på hvordan jeg skal få ringt hjem med mobilen uten at det koster allverden? Kan jo ikke akkurat bruke den slik jeg gjør her i Norge, hvis jeg må betale utenlandstakst og betale for oppringninger også. Er det noe jeg kan gjøre for å få en regning som er tilnærmet lik det jeg ville fått hjemme?

Skrevet

En venninne av meg fikk seg abbonement i det landet hun var i, det var det billigste i det tilfellet. Men det vil sikkert variere fra land til land.

Gjest glamourgirl
Skrevet

Og sjekk hvilket nettverk de har i det landet du skal, i USA må du ha triband for å bruke telefonen din... taler av bitter erfaring, og litt flau fordi jeg ikke skjekka på forhånd...

Gjest Ethereal
Skrevet

Det enkleste er sikkert å få seg abonnement eller kontantkort i det landet du skal oppholde deg. Ulempen er da at du må bytte telefonnummer. Men hvis du beholder det norske abonnementet, husk for all del på at du faktisk må betale for innkommende samtaler.

(Jeg er i samme situasjon; har bodd utenfor Norge i to mnd, og mobilregningen er blitt skyhøy selv om jeg bare bruker mobilen til SMS).

Skrevet

En kompis av meg bodde 4 mnd i utlandet han kjøpte mobil der, det ble mye billigere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...