Gå til innhold

Tok graviditetstesten og den var negativ =(

Anbefalte innlegg

Skrevet

TR er forventet på torsdag og jeg synes å ha hatt alle symptomer på graviditet - så i dag klarte jeg ikke vente mer, men testen var utvilsomt negativ :( måtte bare dele med dere, for jeg ble så utrolig lei meg :(

Anonym poster: 92dc859ab1770527ee423d9fae726ba6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du venter mens på torsdag, tok du den testen som kan gi positiv flere dager før eller tok du en vanlig graviditetstest som egentlig kun kan gi sikkert resultat fra dagen man venter IKM?

Kan jo også være at HCG nivået ditt ikke er høyt nok til å slå ut. Vent til torsdag.. :) Lykke til..

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Det er ikke alle som tester positivt før forventet mens. Så alt håp er ikke ute enda. Vent til torsdag og test med morgenurin.

Skrevet

teste med morgenurin..

jeg kjøpte slike tester på billigtester.no. Aner ikke hva tidskravet til dem er, men mitt håp forsvant hvertfall :( hvorfor skal det være så vanskelig.. :(og denne ventetiden er skrekkelig uutholdelig :(

Anonym poster: 2db139543f5b30075be2f521c5a4b91f

Skrevet

Det står som regel på pakken om det kan brukesf.eks 4 dager før IKM eller fra IKM dagen.

Jeg hadde ikke tatt sorgene på forskudd, vent til torsdag.

Skrevet

trøster meg med deres gode ord :hoppendeglad:

Anonym poster: 2db139543f5b30075be2f521c5a4b91f

Skrevet

Stemmer at HCG nivået er avgjørende.

Bruker vanligvis å bestille 2 graviditetstester fra Gravidtest der jeg dobbelsjekker etter 7 dager :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...