Gå til innhold

"Nei du får ikke se meg fordi jeg er usminket"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere(gutter) om jenter som oftest ikke vil vise seg på webcamera fordi hun er usminket/upyntet?

Smigrende eller bare irriterende?

Anonym poster: 52312173aaebd6c8993a9a36d0fb79ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

regner med at det er irriterende..

men er jo ikke gutt selv :-P

• Liker 1
Skrevet

Må selvfølgelig like åssen dama ser ut uten sminke.

• Liker 3
Skrevet

Bruker sjelden sminke, tror det at om jeg virkelig møter min fremtidige mann så regner jeg med at han liker meg uten sminke også.

Anonym poster: d2a34fff9b6be4a9edf7e4b6fd59593f

• Liker 3
Skrevet

Vås! Første gangen jeg skulle besøke kjæresten "hjemme", etter x antall dater ute, troppet jeg opp helt uten sminke og nydusja. Haha, ville jo at han skulle lik meg for meg, slik at jeg slipper å anstrenge meg for å se perfekt ut foran han til alle døgnets tider:p

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg tenker igrunn at jo før han ser meg uten sminke og stylet hår jo bedre. Må være kjipt å være en av de jentene som står opp en halvtime tidligere om mårran for å sminke seg, fordi de er redd for at typen kal se dem uten sminke.

• Liker 4
Skrevet

Må være kjipt å være en av de jentene som står opp en halvtime tidligere om mårran for å sminke seg, fordi de er redd for at typen kal se dem uten sminke.

Jeg kjente ei som sto opp 4 (fire!) timer før ham om morgenen, fordi hun skulle sminke seg. Han hadde aldri sett henne uten sminke! Og de hadde vært sammen i 5 år... O.O

• Liker 1
Gjest fr21_5ffdsa
Skrevet (endret)

Jeg kjente ei som sto opp 4 (fire!) timer før ham om morgenen, fordi hun skulle sminke seg. Han hadde aldri sett henne uten sminke! Og de hadde vært sammen i 5 år... O.O

:hakeslepp: Seriøst! Huff. Trodde hun at han kom til å slå opp med henne om han fikk se henne uten sminke, eller?

Endret av fr21_5ffdsa
  • Liker 1
Skrevet

:hakeslepp: Seriøst! Huff. Trodde hun at han kom til å slå opp med henne om han fikk se henne uten sminke, eller?

Ja.

Skrevet

Oooooomg! :hakeslepp: Snakk om å være prippen!

Skrevet

Syns mange damer er penere uten sminke eller med veldig lite sminke.

Skrevet (endret)

Regner med at ho må være innlagt nå.

Endret av Steinar40
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Regner med at ho må være innlagt nå.

Nei, de er sammen ennå og hun holder på med det samme. Skjønner ikke at det går an jeg. O.O

Edit: Hun er ute blant folk ennå. :P

Endret av Nimmel
Skrevet

Nei, de er sammen ennå og hun holder på med det samme. Skjønner ikke at det går an jeg. O.O

Edit: Hun er ute blant folk ennå. :P

Du får ta en alvorsprat med henne.

Gåkke an å holde på sånn. Hun kan jo begynne pent og så redusere etterhvert ;)

Gjest Raindrops
Skrevet

Du får ta en alvorsprat med henne.

Gåkke an å holde på sånn. Hun kan jo begynne pent og så redusere etterhvert ;)

Det siste der er sikkert ikke en dårlig idé. Hvis hun er så redd for å bli sett uten sminke så bruker hun sikkert en god del av det, hvis ikke hadde vel ikke forskjellen vært så stor. Stakkaren kan jo få helt sjokk om han plutselig våkner med en fremmed kvinne i sengen.

• Liker 3
Skrevet (endret)

For noen er sminke bare pynt, for andre er det en identitet (se for dere Jokeren uten sminka a!) og for andre igjen er det en beskyttende maske.

Jeg forstår deg godt ts,hvis du ikke liker å vise deg på cam uten sminke.

Det er uvant og cam er jo spesielt ille for da kan du se deg selv hele tiden. Og jo lengre du ser på deg selv og er misfornøyd, jo mer misfornøyd kommer du til å være.

Når jeg har en ekstra dårlig dag,og jeg vet at andre har hørt rykter om uhellet mitt,så pleier jeg å komme ordentlig pyntet til skolen. Hvis så noen skulle våge seg inn på tema, så bytter jeg tema til smykker eller klær jeg har på meg - jada,det er tåpelig,men også trygt!

Nå som jeg er litt eldre har jeg våget å vise meg frem til gutten jeg liker uten sminke, og han hadde null problem med det! Av og til må man bare hoppe ut i ting, de er ikke så farlig som man skulle tro!

Men å stå opp 4 timer tidligere for å sminke meg tror jeg at jeg hadde droppet:P

Altfor glad i sengen!

Ps: og jeg sminker meg naturlig, hvis jeg hadde vært en av de som sminker seg til ho ligner på en dokke så hadde jeg ihvertfall ikke tørt å vise meg uten sminke, da hadde jeg neppe blitt kjent igjen!

Endret av Papirbit
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...