Gjest Gjest Skrevet 20. september 2012 #21 Skrevet 20. september 2012 Vi har kjøpt Mini A Ture jakker på finn.no. Betalte 400 for vinterjakka og 350 for vår/høst jakke. De var pent brukt, så nesten helt nye ut da vi kjøpte de. Veldig fine og gode jakker.
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2012 #22 Skrevet 21. september 2012 Et tips hvis du ikke vi bruke altfor mye penger; på obs selger de et merke som heter color kids, har jakker akkurat til det bruket du nevner; tåler vann og vind, god passform, koster bare 199 kr. Har fra babystr og oppover, vår jente på 13 mnd har en i str 74/80, godt fornøyd så langt!
^^Belle^^ Skrevet 24. september 2012 Forfatter #23 Skrevet 24. september 2012 Takk for gode tips! Nå har jeg ombestemt meg igjen og aner ikke hva jeg skal kjøpe. Var og så på POP-jakken i helga, men jeg syntes den virket så stiv. Mulig jeg tar meg en tur på Obs eller KappAhl en av de nærmeste dagene.
Diddles Skrevet 24. september 2012 #24 Skrevet 24. september 2012 Enig med deg i at POP-jakkene er stive i tøyet! Kan aldri være gode å ha på....
^^Belle^^ Skrevet 25. september 2012 Forfatter #25 Skrevet 25. september 2012 Enig med deg i at POP-jakkene er stive i tøyet! Kan aldri være gode å ha på.... Ja, var det jeg tenkte også. Æsj, blir helt gal av dette altså.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå