Gå til innhold

Cybex Sirona bilsete

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har det? Det er helt nytt på markedet og så vidt jeg ser så har det ikke blitt gjennomført noen tester på dette setet. Eller tar jeg feil?

Jeg liker det kjempegodt, men jeg er redd for å kjøpe et sete som ikke er testet. Noen som har kjøpt det? Erfaringer?

Jeg vil ha et bakovervendt sete med isofix, og det er jo ikke så mange å velge mellom... Kom gjerne med tips hvis noen har noen.

Datteren min er forresten 1år og ca 10kg nå

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du ønsker at jenten din skal sitte bakover lenge tror jeg ikke dette er riktige sete for deg. Vi testet det ut og fant ut at det var alt for lite for storesøster på 2,5 år...

• 2 måneder senere...
Skrevet

Om du ønsker at jenten din skal sitte bakover lenge tror jeg ikke dette er riktige sete for deg. Vi testet det ut og fant ut at det var alt for lite for storesøster på 2,5 år...

På hvilken måte var det for lite og hvilket sete bruker dere som er større?

Gjest Christian
Skrevet

Babyshop har 20% rabatt på alle seter nå på førstkommende søndag. Jeg tenkte å plukke med meg et Cybex Sirona til vesla på 7 måneder. Forhåpentligvis kan hun bruke det til iallefall 3 år (jeg tipper vi kommer til å snu det fram når hun er 2 år+).

Gi meg beskjed hvis noen har erfaringer som tilsier at dette setet er noe drit! Besafe Combi dropper vi da vi vil ha IsoFix også når setet blir snudd fram. I tillegg har jeg lest for mange klager på nett over at hodet faller frem på dette setet, hvordan det er på Sirona vet jeg ikke. Men Sirona virker hakket mer nyskapende enn Besafe sine gamle travere. Puteløsningen de har når setet er framoverlent virker også som en kvass løsning. I tillegg er det gull og kunne snu setet i basen når man skal ha ungen inn og ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...