Gjest Gullfisken2 Skrevet 18. september 2012 #1 Skrevet 18. september 2012 Jada, jeg er en mann som har rota meg inn her.. men er virkelig rådløs for tia og kanskje får man noen gode råd her. For ca 2 år siden traff jeg via venner/tilfeldigheter ei jente, utroli flott og grei dame. Kjemien var god fra dag en og ganske kjapt begynte vi å henge sammen daglig.. som venner vel og merke. Vi drar på byen sammen, hytteturer og egentlig slike ting venner gjør. Alt vel så langt... Før jul i fjor endte vi i samme seng etter en bytur, ikke pulings bare kos... kjente vel allerede da at dette var digg Etter denne hendelsen har ting utartet for min del.. Jeg er helt oppriktig blitt glad i dama og har ikke tenkt på andre damer enn henne siste halve året. Situasjonen nå er at vi er mere sammen en noen gang, drar vi på byen er det nesten en selvfølge at vi sover sammen, vi har aldri pult men stort sett gjort alt annet...peting/kos. Jeg vet mere om henne en noen andre, både av sorger og gleder. Så hva er problemet sier dere? vel.., problemet er som følger: Har vi blitt for gode venner til at det kan bli noe mere enn vennskap? Det virker ikke som hun vil noe annet sånn til daglig.. da er vi KUN venner... men ute på byen er hun flørtete og på en måte helt "annerledes" en til vanlig. Det samme kan sies når vi er på tur alene.. da er hun mere "ta på/klemme/være nært"... Hun forteller meg aldri om hu har seg med andre.. men jeg vet jo d skjer... siden hu ikke sier noe om slike ting.. kan det bety noe? Jeg kan jo ta sjangsen å blåse "hemmeligheten" min... men er redd hu stikker å alt blir ødelagt.. og det vil jeg jo ikke, men ser jo det ikke kan fortsette som nå... jeg lever jo ett munkeliv for tia Er dette en blindvei? Burde jeg ta litt pause fra frøkna og håpe jeg treffer noen andre? Kan legges til at jeg ikke er noen tøffel, har hora rund i mange år... kan det rett å slett bare være karma som biter meg i rævva her?
Antique Skrevet 18. september 2012 #2 Skrevet 18. september 2012 Vanskelig situasjon, og det er egentlig bare hun som vet svaret på dette. Ja, det kan hende hun bare ser på deg som en venn..men det kan også være at følelsene er gjensidige? Du skriver at du har hora rundt i mange år, kanskje det er en grunn til at hun ikke behandler deg som noe annet til daglig? At hun er redd for at du ikke mener noe med det..?
Gjest Gullfisken2 Skrevet 19. september 2012 #3 Skrevet 19. september 2012 Ser helt klart poenget ditt Anique... har vært innom samme tanken selv.... :/
Gjesten Skrevet 19. september 2012 #4 Skrevet 19. september 2012 Et vennskap kan absolutt bli noe mer, men i denne situasjonen er det bare hun som kan gi deg svaret. Om du tør å ta sjansen på å ødelegge vennskapet, er en avgjørelse du selv må ta. Lykke til
La Guapa Skrevet 19. september 2012 #5 Skrevet 19. september 2012 Lykke til Jeg endte opp med å gifte meg med min "bestis" Jeg oppførte meg akkurat sånn som venninna di gjør...og jeg var opp over ørene forelska. Mannen min var glad i damer, veldig populær og en typisk "player", så jeg turte ikke å vise de følelsene jeg hadde. Han begynte imidlertid å vise tegn på å være forelska, og jeg vi endte opp med litt heftig kyssing...og etter det var veien kort til innflytting hos ham. Vi har snart vært gift i 10 år
AnonymBruker Skrevet 19. september 2012 #6 Skrevet 19. september 2012 Jada, jeg er en mann som har rota meg inn her.. men er virkelig rådløs for tia og kanskje får man noen gode råd her. For ca 2 år siden traff jeg via venner/tilfeldigheter ei jente, utroli flott og grei dame. Kjemien var god fra dag en og ganske kjapt begynte vi å henge sammen daglig.. som venner vel og merke. Vi drar på byen sammen, hytteturer og egentlig slike ting venner gjør. Alt vel så langt... Før jul i fjor endte vi i samme seng etter en bytur, ikke pulings bare kos... kjente vel allerede da at dette var digg Etter denne hendelsen har ting utartet for min del.. Jeg er helt oppriktig blitt glad i dama og har ikke tenkt på andre damer enn henne siste halve året. Situasjonen nå er at vi er mere sammen en noen gang, drar vi på byen er det nesten en selvfølge at vi sover sammen, vi har aldri pult men stort sett gjort alt annet...peting/kos. Jeg vet mere om henne en noen andre, både av sorger og gleder. Så hva er problemet sier dere? vel.., problemet er som følger: Har vi blitt for gode venner til at det kan bli noe mere enn vennskap? Det virker ikke som hun vil noe annet sånn til daglig.. da er vi KUN venner... men ute på byen er hun flørtete og på en måte helt "annerledes" en til vanlig. Det samme kan sies når vi er på tur alene.. da er hun mere "ta på/klemme/være nært"... Hun forteller meg aldri om hu har seg med andre.. men jeg vet jo d skjer... siden hu ikke sier noe om slike ting.. kan det bety noe? Jeg kan jo ta sjangsen å blåse "hemmeligheten" min... men er redd hu stikker å alt blir ødelagt.. og det vil jeg jo ikke, men ser jo det ikke kan fortsette som nå... jeg lever jo ett munkeliv for tia Er dette en blindvei? Burde jeg ta litt pause fra frøkna og håpe jeg treffer noen andre? Kan legges til at jeg ikke er noen tøffel, har hora rund i mange år... kan det rett å slett bare være karma som biter meg i rævva her? Jenter er ikke dumme - de vet når en gutt er interessert. Hun vet nok at du er gira, i hvert fall hvis dere sover sammen osv. En gutt sover ikke sammen med en jente uten at det er følelser der. Får han ikke sex etter en tid, så finner han seg en annen sengevenninne. Det er klart. Mest sannsynlig liker hun bare oppmerksomheten. Og du sier du ikke er en tøffel? Hm. Ville sagt ifra. Har du noe å tape? Vennskapet, ja. Men virker som dere henger mye sammen... hvis du faktisk vil ha en ordentlig kjæreste i livet ditt, så bør du ikke henge med en jente som ikke vil ha deg. - Du virker litt patetisk, for alle andre vet nok at du er forelsket. - Du skremmer vekk andre bra jenter fordi du henger med en annen. - Du kommer ikke over denne jenten. - Hora rundt i mange år? Du er ikke ung og kjekk for alltid. Men det trenger ikke være noe problem før rett under 35... da forfaller plutselig de fleste menn veldig mye. Bare spør henne så finner du ut om du kaster bort tid eller ikke. Anonym poster: fbc2900921b4aaa2610b760e33ac55bb
Gjest Gullfisken2 Skrevet 19. september 2012 #7 Skrevet 19. september 2012 Takk for flotte svar... Lykke til Jeg endte opp med å gifte meg med min "bestis" Jeg oppførte meg akkurat sånn som venninna di gjør...og jeg var opp over ørene forelska. Mannen min var glad i damer, veldig populær og en typisk "player", så jeg turte ikke å vise de følelsene jeg hadde. Han begynte imidlertid å vise tegn på å være forelska, og jeg vi endte opp med litt heftig kyssing...og etter det var veien kort til innflytting hos ham. Vi har snart vært gift i 10 år Gratulerer, solskinnshistorie Jenter er ikke dumme - de vet når en gutt er interessert. Hun vet nok at du er gira, i hvert fall hvis dere sover sammen osv. En gutt sover ikke sammen med en jente uten at det er følelser der. Får han ikke sex etter en tid, så finner han seg en annen sengevenninne. Det er klart. Mest sannsynlig liker hun bare oppmerksomheten. Og du sier du ikke er en tøffel? Hm. Ville sagt ifra. Har du noe å tape? Vennskapet, ja. Men virker som dere henger mye sammen... hvis du faktisk vil ha en ordentlig kjæreste i livet ditt, så bør du ikke henge med en jente som ikke vil ha deg. - Du virker litt patetisk, for alle andre vet nok at du er forelsket. - Du skremmer vekk andre bra jenter fordi du henger med en annen. - Du kommer ikke over denne jenten. - Hora rundt i mange år? Du er ikke ung og kjekk for alltid. Men det trenger ikke være noe problem før rett under 35... da forfaller plutselig de fleste menn veldig mye. Bare spør henne så finner du ut om du kaster bort tid eller ikke. Anonym poster: fbc2900921b4aaa2610b760e33ac55bb Riktig, jenter er ikke dumme... kan godt hende hu har lagt to og to sammen og skjønt greia... Tar dine gode konklusjoner punkt for punkt: - Er rimeli sikker på at ikke mange vet dette... man har da orden i sakene og maska på sammens med andre folk... er da ikke uten grunn jeg lufter saken her isteden for blandt felles kjente. Mulig jeg er patetisk, det er du i din fulle rett til å mene - Om jeg skremmer bort andre jenter så passer det meg midt i blinken.. det ligger i sakens natur. Er denne jenta jeg vil ha. case closed. - Riktig. - Det er også riktig. Et vennskap kan absolutt bli noe mer, men i denne situasjonen er det bare hun som kan gi deg svaret. Om du tør å ta sjansen på å ødelegge vennskapet, er en avgjørelse du selv må ta. Lykke til Du har så rett, alt i alt koker det ned til dette... Enkelt og greit. Ser det nå etter å ha "luftet" hodet her og fått mange gode svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå