Gå til innhold

Gi bort fake skype

Anbefalte innlegg

Skrevet

En du ikke kjenner noe særlig, men som vil ha kontakt(datingside)

Er det dumt om man gir bort en fake skypenavn, som ikke er ditt ekte?

Anonym poster: a110a7f8bdaeae3cfd00dd4d5402f911

Skrevet

Hva om en du vil ha kontakt med gir deg fake skype? Blir du glad da? Nei.

Skrevet

Okok :P

Har bare fått advarsler tidligere om å gi bort skype og facebook, derfor jeg lurer :)

Skrevet

Ja, det er dumt. Det er da virkelig ikke verre enn å si at du ikke tror det kommer til å fungere mellom dere om du ikke har lyst til å ha mer kontakt.

Skrevet

Er jo litt meningsløst å gjøre, dersom man har snakket litt på nett/sendt hverandre brev på datingsider vil det vel etterhvert fremgå rimelig klart at det faktisk ikke er deg han har skyp'et med.

Skrevet

Nei jeg mente liksom at jeg har to kontoer, den ene med ekte informasjon om meg og den andre fake navn osv

Skrevet

Samme hvordan konto du bruker om du faktisk skal prate med personen. Tenkte du skulle bare gi navn på en tulle konto som du aldri er logget på.

Skrevet

Men fake navn kan jo være dumt om du siden skal møte ham. Virker litt paranoid også.

På en skypekonto er det begrenset med informasjon uansett. De fleste har fornavnet sitt som nick, etternavn er jo ikke nødvendig. Man trenger ikke å fylle ut alder, hvilket land man er fra etc - og hadde det uansett vært så farlig om han visste du var fra Norge og er (f.eks) 27 år?

Skrevet

Hehe, så sant så sant :)

er nettopp blitt myndig og helt ny på dette her, men trenger vel ikke å være såå forsiktig!

Skrevet

Du kan jo si at det ikke er det ekte/fulle navnet ditt, men at du ikke er klar for å gi fra deg den informasjonen foreløpig? Jeg tror det er mange som har en "ekstrakonto" med falskt navn for å chatte med folk de bare kjenner fra nett, og ser ikke noe galt i det. En SKAL være litt forsiktig med gi andre for mye informasjon. Jeg har lagt til flere fra Sukker på facebook, og gir oftest fra meg telefonnummer før date, men jeg venter til jeg har snakket såpass lenge med vedkommende at jeg har fått et godt inntrykk. Evt at han selv gir fra seg mye tilsvarende info og inntrykket fortsatt er godt. Det har alltid gått fint, alle jeg har møtt eller som vet hvem jeg er har vært veldig bra fyrer. Men det er også mange som har kontaktet meg jeg IKKE ville gitt mitt fulle navn til :)

Anonym poster: ab025df45ea6a61c5f1705a55ec3cef0

Gjest NerdMedSverd
Skrevet

Jeg har alltid brukt en "fake" konto. Nå bruker jeg ikke skype til dating, men er med i mange ulike chatterom så ser ikke poenget med å dele ut mitt fulle navn til ukjente. Holder å ha fornavnet sitt som nick, er ikke sånn at en du skal på date med absolutt må vite etternavn, alder og bosted ved første møte.

Gjest blah blah
Skrevet

Du kan jo selvsagt bruke en fake konto, men man kan jo samtidig være ærlig om det.

Bare si at du er litt redd for å gi ut personlige opplysninger og om det er greit at du bruker en fake konto i starten

Skrevet

Synes det høres helt greit ut å opprette en skypekonto med tullenavn for slikt bruk. En anonym konto.

Skrevet

Åja, så det litt for sent nå ...

Men går sikkert fint :) fyren virker hyggelig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...