Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg betale 900,- for en time med en kinesolog for noen år siden. Jeg slet med lite energi og konsentrasjonsvansker. Jeg var litt skeptisk, men jeg håpte virkelig at det ville hjelpe siden jeg slet på skolen. Det fungerte fint lite. Og deretter grodde min skepsis mot slikt.

For ett par måneder siden var jeg på ett spa og fikk en time med dyptrensende ansiktsbehandling. Den timen kosta og 900,- og jeg følte meg utrolig forfrisket og utvilt etterpå. Det gjør jeg gjerne igjen;)

• Liker 1
Skrevet

Jeg har prøvd kinesologi 2 ganger uten virkning. Dette var dog mot alvorlig sykdom og ikke "småtteri" som allergi o.l. Jeg følte ikke at det var noe for meg, så jeg dro aldri tilbake. Det hadde nok også mye med at jeg ikke likte terapeuten ;) Ei venninne derimot fikk enorm bedring fra krystallsyken ved hjelp av kinesolog. Hun sluttet å besvimme og svimmelanfallene ble så mye bedre at hun kunne jobbe.

Amens: når man går til kinesolog, homeopat, bioresonnans, akupunktur, hva som helst, så er det svært sjeldent at man får effekt etter bare èn behandling.

Skrevet

Amens: når man går til kinesolog, homeopat, bioresonnans, akupunktur, hva som helst, så er det svært sjeldent at man får effekt etter bare èn behandling.

Var ikke beredt til å betale 900,- flere ganger for noe jeg ikke følte hjalp noe som helst.

Skrevet

Var ikke beredt til å betale 900,- flere ganger for noe jeg ikke følte hjalp noe som helst.

900 kr var i overkant dyrt per gang, enig i det. Hvis man føler at behandlingen ikke er riktig så er det lite vits i å fortsette, men som sagt så er det veldig sjeldent at man merker effekt etter bare en behandling.

Skrevet

Gikk til en kinesolog som jeg hadde fått anbefalt og merket bedring. Etter fire behandlinger var jeg på beina igjen.

Anonym poster: 61c1d9595a269a780c52da4da38c719c

Skrevet

Samme humbug som homeopati o.l

Placebo virker vel like bra ,bare at det koster langt mindre :smilorange:

• Liker 1
Skrevet

Jeg håper du forstår at kinesologi er ren svindel?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...