AnonymBruker Skrevet 18. september 2012 #1 Skrevet 18. september 2012 Herregud. F*en. J*vla dritt! Sånn, etter tre år med stadig brutte avtaler, skuffelser og gradvis stigende irritasjon er jeg (endelig?) singel. Og jeg hater det. Det var ikke dette jeg så for meg her i livet. Jeg er 28 år, neste steg skulle vært hus og etter hvert bryllup. I stedet sitter jeg i en liten leilighet og må sikkert være her på livstid. Alle venninnene mine tilbringer kveld på kveld i sofaen, kurrende med turtelduen sin, og snart popper det sikkert ut små, skrikende troll i øst og vest også... Bittert? Ja! Jeg fatter ikke hva jeg skal gjøre nå? Jeg som investerte så mye, ga så mye av meg selv, alltid smilte, jeg ble bare knipset vekk i løpet av en time. Hvis han (i all sin bleikfeithet og dårlige humor) ikke ville ha meg, hvem vil ha meg da? Det finnes ikke håp. Hadde jeg vært 24, så hadde denne håpløsheten ikke truffet så hardt (vet det, for var på samme sted da også), men nå, halvannet år fra 30, klarer jeg ikke annet enn å få panikk. Joda, tapet av eksen -som på tross av alt er en nydelig mann- holder selvfølgelig på å plante en sorg i magen, den blir nok litt mer fremtredende når sinnet har sluppet tak. Akkurat nå er jeg bare fortvilet og sinna. Sinna på at han ikke så verdien i meg, sinna på at han sviktet meg etter alle ganger jeg bar over med han. Kan noen fortelle meg at det går over? At panikken snart blir borte, at lysten til å spenne bein på alle forelskede par forsvinner, at bitterheten graver seg ned, at jeg blir meg selv igjen? Hjelp...! Anonym poster: 8608382e6c95053536ffebe01dd2b4b6 Anonym poster: 8608382e6c95053536ffebe01dd2b4b6
Gjesten Skrevet 18. september 2012 #2 Skrevet 18. september 2012 Tro meg, det går over. Du må bare gi det litt tid. Det er aldr noe gøy når kjæresten slår opp, men det er alltids noen andre der ute som er interessert. Ikke bekymre deg
AnonymBruker Skrevet 18. september 2012 #3 Skrevet 18. september 2012 Nei. De er ikke interessert. De lurer deg og spiller spill, tråkker på hjertet ditt gang på gang, frem til du tilslutt nøyer deg med en nogenlunde kar som er på knærne etter deg, fordi du ikke orker å bli såret av de du virkelig liker mer Hilsen bitter og såret, som tror deg på at du blir sittende i liten leilighet på livstid. Vi er fler i den båsen. Skulle opprettet en klubb. Anonym poster: 4e1199fc24972cd4ed3846c0376fe43a 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2012 #4 Skrevet 18. september 2012 Nei. De er ikke interessert. De lurer deg og spiller spill, tråkker på hjertet ditt gang på gang, frem til du tilslutt nøyer deg med en nogenlunde kar som er på knærne etter deg, fordi du ikke orker å bli såret av de du virkelig liker mer Hilsen bitter og såret, som tror deg på at du blir sittende i liten leilighet på livstid. Vi er fler i den båsen. Skulle opprettet en klubb. Anonym poster: 4e1199fc24972cd4ed3846c0376fe43a Hva er galt med å tjene egne penger og kjøpe egen leilighet? Har tråden blitt oppdatert av noen fra 1950-tallet? Jeg er da singel kvinne på alder med TS selv, og det har aldri falt meg inn å være avhengig av en annen person for å lykkes her i livet. Få deg en god utdannelse og en bra jobb, så slipper du å vente på neste bleikfeite morroklump, og kan i stedet velge det en fattig veltrent mann å herse rundt med. Anonym poster: 589ea85cf41030842782369e50851c9d 5
AnonymBruker Skrevet 18. september 2012 #5 Skrevet 18. september 2012 Nei. De er ikke interessert. De lurer deg og spiller spill, tråkker på hjertet ditt gang på gang, frem til du tilslutt nøyer deg med en nogenlunde kar som er på knærne etter deg, fordi du ikke orker å bli såret av de du virkelig liker mer Anonym poster: 4e1199fc24972cd4ed3846c0376fe43a Du har ihvertfall noen som er på knærne etter deg du da. Det er ikke alle som er like heldig. Anonym poster: a6e23b4ccf9ce5269c6c76b3ee033f4d
Steinar40 Skrevet 18. september 2012 #6 Skrevet 18. september 2012 Herregud. F*en. J*vla dritt! Akkurat nå er jeg bare fortvilet og sinna. Sinna på at han ikke så verdien i meg, sinna på at han sviktet meg etter alle ganger jeg bar over med han. Neste gang finner du deg ikke i noe dritt. Det taper du nemlig bare på selv.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2012 #7 Skrevet 18. september 2012 Hva er galt med å tjene egne penger og kjøpe egen leilighet? Har tråden blitt oppdatert av noen fra 1950-tallet? Jeg er da singel kvinne på alder med TS selv, og det har aldri falt meg inn å være avhengig av en annen person for å lykkes her i livet. Få deg en god utdannelse og en bra jobb, så slipper du å vente på neste bleikfeite morroklump, og kan i stedet velge det en fattig veltrent mann å herse rundt med. Anonym poster: 589ea85cf41030842782369e50851c9d Det er de veltrente og fattige som tråkker meg på hjertet. Penger, leilighet, utdannelse og jobb har jeg Du har ihvertfall noen som er på knærne etter deg du da. Det er ikke alle som er like heldig. Anonym poster: a6e23b4ccf9ce5269c6c76b3ee033f4d Ja.. er vel på en måte heldig der. Bitter AB Anonym poster: 4e1199fc24972cd4ed3846c0376fe43a
-Jiinxs- Skrevet 18. september 2012 #8 Skrevet 18. september 2012 (endret) Kom her TS, så skal vi lage oss noen nydelig troll sammen;-) Om det må sies så går sorgen og sinnet over, og du vil nok treffe seg en ny man. Du et jo bare i slutten av 20 årene! Slapp av. Endret 18. september 2012 av -Leon-
Krakonosj Skrevet 18. september 2012 #9 Skrevet 18. september 2012 Nei. De er ikke interessert. De lurer deg og spiller spill, tråkker på hjertet ditt gang på gang, frem til du tilslutt nøyer deg med en nogenlunde kar som er på knærne etter deg, fordi du ikke orker å bli såret av de du virkelig liker mer Virkeligheten kan være så forbanna deprimerende noen ganger. Man må jo være overfladisk for i det hele tatt å oppleve noe som "ekte".
AnonymBruker Skrevet 18. september 2012 #10 Skrevet 18. september 2012 Hadde jeg vært 24, så hadde denne håpløsheten ikke truffet så hardt Anonym poster: 8608382e6c95053536ffebe01dd2b4b6 Den treffer i hvertfall meg. Anonym poster: 81e55b8abf44c1638cb788972cf0d493
Gjest Bandit Skrevet 19. september 2012 #11 Skrevet 19. september 2012 frem til du tilslutt nøyer deg med en nogenlunde kar som er på knærne etter deg, fordi du ikke orker å bli såret av de du virkelig liker mer Frem til du finner en du tror er bedre og knuser hjertet til han som er på knærne etter deg, og som tror at han er ditt førstevalg. Så kan man spørre seg om hva som er best... Vær ærlig med deg selv. Det å være sammen med noen bare for å være sammen med noen, fører aldri noe godt med seg. Bitterheten blir bedre etterhvert, men du må selvsagt jobbe med det selv. Og plutselig er det din tur til å finne deg noen spesiell igjen. Ingen grunn til å gi opp. 1
alamigo Skrevet 19. september 2012 #12 Skrevet 19. september 2012 frem til du tilslutt nøyer deg med en nogenlunde kar som er på knærne etter deg, fordi du ikke orker å bli såret av de du virkelig liker mer Faen for et menneskesyn. Du fortjener å være aleine.
Rocky Skrevet 19. september 2012 #13 Skrevet 19. september 2012 Jeg fyller 30 år nå denne måneden, og hadde vært singel siden jeg var 25 år. Hadde sånn delvis gitt opp dette med forhold, og innsett at jeg heller ville være alene enn sammen med noen som behandler meg dårlig, eller som det aldri var det helt "store" med. Har kjøpt meg leilighet, sikret min egen fremtid. Sluttet og lete etter noen.. For tre måneder siden så dukket drømmemannen opp, og vi har vært kjærester siden Min erfaring er at det lønner seg å ta vare på seg selv, og så dukker det opp noen helt naturlig når tiden er inne.
Guybrush Skrevet 19. september 2012 #14 Skrevet 19. september 2012 Skuffelse og kjærlighetssorg når man blir avvist slik er altid sårt og vanskelig å håndtere. Du har sikkert vært der tidligere også - men heldigvis på sett og vis glemmer man mye av det etterhvert som tida går. Og det er jo i seg selv en trøst, at man får forsøke å se fremover og ikke la det ta helt overhånd selv om man har lyst til å skrike, kjefte og grine om hverandre. Standardfella er vel å overanalysere alt, prøve å finne svar på ethvert spørsmål man måtte ha. Hva var galt, hvorfor fungerte det ikke, hvorfor var ikek følelsene sterke nok - og var de i det heletatt tilstede i utgangspunktet. Osv osv osv. Du bør iallefall finne deg selv først, fokuser på deg selv, finn glede i deg selv og lær deg dine kvaliteter og verdier slik at du ikke lar samlivsbruddet definere deg. Det er alt for mange som i desperasjon og behov for lette løsninger hiver seg over det første og beste de klarer finne for å komme seg videre.På sikt er ikke det bra for noen parter. Du må lære å like deg selv igjen som singel før noen andre som er verdt å ta vare på kan like deg
AnonymBruker Skrevet 19. september 2012 #15 Skrevet 19. september 2012 Å herregud for en mager og klisjeefylt trøst Guybrush..... Jees... Anonym poster: 6029e3d69eb139d8867c85d234ac57a5
Guybrush Skrevet 19. september 2012 #16 Skrevet 19. september 2012 Å herregud for en mager og klisjeefylt trøst Guybrush..... Jees... Anonym poster: 6029e3d69eb139d8867c85d234ac57a5 Slår uansett å være stereotypisk,bitter og hate verden Ellers, hva forventet du? at noen har en mirakelkur og det bare er å knipse i fingrene, klakke skoene sammen og ønske seg til Oz? Det er stort sett intet annet man kan gjøre, og heller ikke mya nent du ville fått som råd om du spurte alle fra mora di til psykolog. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå