Aelwyn Skrevet 23. februar 2004 #1 Del Skrevet 23. februar 2004 Jeg fant meg et billig korsett på ebay jeg... Til 35 dollar, pluss 12 i frakt.. Slik ser det ut. Fant ut at vollers var litt i dyreste laget jeg da... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 23. februar 2004 #2 Del Skrevet 23. februar 2004 Det var jo helt nydelig! ER det svakt blått? I så fall ahr du jo ikke noe problem med "something blue..." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aelwyn Skrevet 23. februar 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 23. februar 2004 ja tror det er det.. Det sto baby blue/sky bly på den ihvertfall. Men er blå farven veldig fremtredende så kjøper jeg meg et annet. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 3llie Skrevet 23. februar 2004 #4 Del Skrevet 23. februar 2004 Det var pent! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 23. februar 2004 #5 Del Skrevet 23. februar 2004 Nydelig korsett! Men igjen... brud sommeren 2005. Korsett sitter jo stramt, og da er det jo dumt å kjøpe for tidlig hvis en endrer seg litt opp eller ned i løpet av 1 1/2 år. Men det var jo billig! Så da er det vel ikke så farlig? M Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aelwyn Skrevet 23. februar 2004 Forfatter #6 Del Skrevet 23. februar 2004 Jeg tenkte som så at det er jo regulerbart i rygg og da er det vel neppe noen fare for at det blir for stort ihvertfall... Minste inch på dette korsettet er 28 og jeg er 35 nå... Så har jo endel inch å gå på da.. (Føler meg feit...) Har jo fått to nydelige gutter da, så jeg har jo grunn til slappmagen. (Keisersnittx2) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå