Mann 42 Skrevet 29. september 2012 #21 Del Skrevet 29. september 2012 Tror folk vet nøyaktig hvordan et fly eller helikopter ser ut på himmelen. Så den forklaringen er utelukket fra denne sakeb!<br /><br /> Anonym poster: 6f01d95092a036f1994af3a84cf4f8ea Definer "folk". Jeg stod en gang sammen med en ung dame på en stjerneklar natt og så på meteorregnet fra Leonidene, da vil ble oppmerksomme på et lys som ikke oppførte seg som alle de flotte meteorittene. "Fly", sa jeg. "UFO", sa hun. Gjett om hun ble skuffa da Fokker 50-en kom så nærme at vi hørte turbopropen og den gikk inn for landing. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2012 #22 Del Skrevet 20. oktober 2012 Feil, observasjonene blir færre og færre. På tross av at "alle" har videokamera i lommen. Noe om ikke var tilfelle på 50- og 60-tallet. Det TS så var med overveiende sannsynlighet fly. Fly på virkelig lang avstand. Det kombinert med temperaturforskjeller i atmosfæren og du får noen optiske effekter som er grisekule. Kilde??? Så vidt jeg forstår så blir observasjonene oftere og oftere. Og jeg følger godt med på sånt. Anonym poster: 8287fff603c2e99686d5ebad29223127 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BM2 Skrevet 20. oktober 2012 #23 Del Skrevet 20. oktober 2012 Kilde??? Så vidt jeg forstår så blir observasjonene oftere og oftere. Og jeg følger godt med på sånt. Anonym poster: 8287fff603c2e99686d5ebad29223127 Rett attende til deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
crystalcharm Skrevet 8. november 2012 #24 Del Skrevet 8. november 2012 Søkte på dette, det kom ingenting, kun om at det i noen stater i USA hadde mindre UFO aktivitet enn vanlig. I verden derimot har det alltid vært UFO observasjoner så lenge menneskeheten har vært her. Folk idag får ikke med seg noenting lenger fordi de fleste av oss er mer opptatt av å stirre inn i en PC/TV skjerm enn opp mot himmelen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå