Gå til innhold

Sterke blinkende lys på himmelen, hva kan det være?

lillejenta1

Anbefalte innlegg

Rundt kl. 05.00 på morgenen i dag så var det helt stjerneklart.

Jeg og samboeren min la plutselig merke til en veldig rar "gjenstand" på himmelen som så ut som en stor stjerne som beveget seg opp og ned og til tider frem og tilbake.

Fra denne "gjenstanden" kom det noen helt sinnsykt kraftige lys, flere ganger med jevne mellomrom. Det var tilsammen rundt 8 blinkende sterke lys som kom fra denne gjenstanden og så plutselig var det borte. Dette holdt på i ca 1 time.

"Gjenstanden" forsvant plutselig og dukket opp igjen før den forsvant helt.

Det var en veldig ekkel opplevelse. Lysene var like sterke som vanlig Lyn.

Er det noen som kan gi en "naturlig" forklaring på denne hendelsen?

Jeg ble utrolig uvel etter jeg så dette lyset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt sikkert en ufo!!!!!!!

*løper ned i kjelleren og henter hagla*

comic_alien.png

Ja er ikke godt å si hva det var. Håper jo innerst inne på en litt mere "naturlig" forklaring på det hele, men det var VELDIG merkelig:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke hva det var, men jeg la merke til at himmelen lyste opp et par ganger selv, rundt klokken 5. Må si jeg lurte litt, så jeg slenger meg på her og håper noen vet? :)

Anonym poster: 226d64317160b4f1400e04423c9c31f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det var UFO og jeg tuller ikke.<br /><br /> Anonym poster: f662e575d1ca757eedb651bf230b1b72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her tordnet og lynte det veldig i femtida. Det har ikke vært uvær på avstand dere så da?

Det kan ha vært det altså...Men det som var så utrolig rart var at det virket som om lyset kom fra den "gjenstanden" på himmelen. Det var helt sinnsykt sterkt lys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UFO (unindentified flying object). Jeg og en venninne har sett sånt selv! Kjempespennende! Nå får jeg sikkert ris av arrogante mennesker på forumet; Men er helt sikker på at det var interdimesjonale romskip. Folk ser mer og mer av disse rundt om i verden i dag. Om det var ei flue eller ei, så kan man ikke hente forklaringer over slikt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan ikke ha vært en sånn kulelyn da? det virker mest logiskt, det kan ikke ha vært en meteor for de daler bare nedover som en stor ildball før de slukner.

Er alltid litt ekkelt å se slike ting på himmelen man ikke vet hva er..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror folk vet nøyaktig hvordan et fly eller helikopter ser ut på himmelen. Så den forklaringen er utelukket fra denne sakeb!<br /><br /> Anonym poster: 6f01d95092a036f1994af3a84cf4f8ea

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var Absolutt ikke noe fly eller helikopter hmmm.... Kulelyn har jeg aldri vært borti før, Så det kan jeg ikke si. Ekkelt var det uansett og ja det skulle absolutt ha vært filmet men når man ikke har videokamera så er det ikke så mye man får gjort annet enn å stå å glane på det uforklarelige fenomenet som viste seg på himelen. Samboeren min så også dette.

Er alltid ubehagelig å ikke gjenkjenne "ting" på himmelen, og jeg skulle selvfølgelig ønsket at det kun var ett fly vi så noe det ikke var.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

UFO (unindentified flying object). Jeg og en venninne har sett sånt selv! Kjempespennende! Nå får jeg sikkert ris av arrogante mennesker på forumet; Men er helt sikker på at det var interdimesjonale romskip. Folk ser mer og mer av disse rundt om i verden i dag. Om det var ei flue eller ei, så kan man ikke hente forklaringer over slikt.

Feil, observasjonene blir færre og færre. På tross av at "alle" har videokamera i lommen. Noe om ikke var tilfelle på 50- og 60-tallet.

Det TS så var med overveiende sannsynlighet fly. Fly på virkelig lang avstand. Det kombinert med temperaturforskjeller i atmosfæren og du får noen optiske effekter som er grisekule.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uanonymbruker

jeg tenker også kulelyn, de er dritsnåle og oppfører seg rart.

Det kan også være energiballer sånn som de i hessdalen, de er også innmari sterke, de "baller" seg sammen, deler seg og fyker rundt lenge.

er et eksempel på dem, vi ser de rett som det er, men folk som ikke er vant med dem skriker UFO med èn gang.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig å kalle det UFO, eller hvorfor ankelte ler seg ihjel over at noen kaller sånt for det - for det er jo akkurat det det er. UFO betyr uidentifisert flygende objekt, og trenger absolutt ikke ha noe med flygende tallerkner fra det ytre rom å gjøre. Det er bare noe som flyr, og vi har ikke greid å finne ut hva det er. Så enkelt, og kanskje til og med ikke mystisk i det hele tatt. ;)

Anonym poster: 112f265334e74fdfbc81647cbbf29019

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feil, observasjonene blir færre og færre. På tross av at "alle" har videokamera i lommen. Noe om ikke var tilfelle på 50- og 60-tallet.

Det TS så var med overveiende sannsynlighet fly. Fly på virkelig lang avstand. Det kombinert med temperaturforskjeller i atmosfæren og du får noen optiske effekter som er grisekule.

Da satser vi på at det var grisekulelyn.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vel ikke sett slik med dine egne øyne tenker jeg? :P Og så tror man at en kan snakke for TS og forklare hva h*n så ... Off.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig å kalle det UFO, eller hvorfor ankelte ler seg ihjel over at noen kaller sånt for det - for det er jo akkurat det det er. UFO betyr uidentifisert flygende objekt, og trenger absolutt ikke ha noe med flygende tallerkner fra det ytre rom å gjøre. Det er bare noe som flyr, og vi har ikke greid å finne ut hva det er. Så enkelt, og kanskje til og med ikke mystisk i det hele tatt. ;)

Anonym poster: 112f265334e74fdfbc81647cbbf29019

Enig, ser jeg et fly og ikke skjønner at det er et fly så er det faktisk en UFO for meg. Den flyr og jeg klarer ikke å identifisere den.

Anonym poster: 65443c9ac57d849b5910dd6a7d7646e3

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...