Gjest Lompa Skrevet 23. februar 2004 #1 Skrevet 23. februar 2004 Jeg prøver å få overtalt min kjære til å skaffe seg nytt magebelte og sløyfe til msokingen.(Han har et sett i vinrødt) Men han har fått for seg at magebelte er helt ute, at "ingen" bruker det lenger og truer med å bruke det vinrøde hvis han på død og liv må ha magebelte. Hva synes dere og hva er egentlig riktig?Jeg synes uansett at svart magebelte og sløyfe er penest, og det skal jo matche bruden mest mulig,skal det ikke?
jea Skrevet 23. februar 2004 #2 Skrevet 23. februar 2004 Dette er opp til hver enkelt..Vi skal leie smoking til pappa,men han skal ha sort vest og sånn slips/tørkle i halsen..Jeg syns ikke magebelte og sløyfe er no fint...
Aelwyn Skrevet 23. februar 2004 #3 Skrevet 23. februar 2004 Hvis han skal ha magebelte er det vel penest med sort.. :-) Min kjære skal ha sjakett, så jeg vet ikke helt hva som er penest av sort og vinrødt, men det er jo mer stil over sort i forhold til bruden da. :-)
TefrA Skrevet 23. februar 2004 #6 Skrevet 23. februar 2004 Dette er opp til hver enkelt..Vi skal leie smoking til pappa' date='men han skal ha sort vest og sånn slips/tørkle i halsen..Jeg syns ikke magebelte og sløyfe er no fint...[/quote'] Man bruker da vel ikke vest og tørkle i halsen til en smoking! Det er sjakett du snakkker om tenker jeg.
Rubina D Skrevet 23. februar 2004 #7 Skrevet 23. februar 2004 Vi kjøpte sett med magebelte som passettil blomstene mine vi ( ceriserosa ) ett sett med magebånd, sløyfe og pyntetørkle koster rundt 500 så vi kjøpte sort i tillegg som kan brukes ved andre anledninger.
camie Skrevet 23. februar 2004 #8 Skrevet 23. februar 2004 Men han har fått for seg at magebelte er helt ute' date=' at "ingen" bruker det lenger og truer med å bruke det vinrøde hvis han på død og liv må ha magebelte. Hva synes dere og hva er egentlig riktig?Jeg synes uansett at svart magebelte og sløyfe er penest, og det skal jo matche bruden mest mulig,skal det ikke?[/quote'] Om brudgommen ikke føler at han vil ha magebelte synes jeg ikke at du skal "presse" det på han. Han trenger ikke et sort magebelte for å matche deg, dere matcher jo hverandre selv om han ikke har magebelte. La han bestemme selv, du har vel valgt kjolen din selv uten innblanding fra han. Lykke til!!
Gjest Lompa Skrevet 23. februar 2004 #9 Skrevet 23. februar 2004 Jeg foreslo vest og skjerf, men fikk en halvsnurt beskjed om at han velger selv hva han går i den dagen. Han hadde faktisk tenkt å bruke det vinrøde (jeg skal ha blå iriser i buketten!) men jeg fikk, etter mye om og men, forhandlet meg frem til sort sløyfe og null magebelte. Så enda så gjerne jeg skulle sett ham i komplett smoking, får jeg leve med det. Bare jakken er kneppet når vi tar bildene, så det synes minst mulig. MANNFOLK!
Gjest Poirot Skrevet 23. februar 2004 #10 Skrevet 23. februar 2004 Han hadde faktisk tenkt å bruke det vinrøde (jeg skal ha blå iriser i buketten!) men jeg fikk, etter mye om og men, forhandlet meg frem til sort sløyfe og null magebelte. Så enda så gjerne jeg skulle sett ham i komplett smoking, får jeg leve med det. Bare jakken er kneppet når vi tar bildene, så det synes minst mulig. MANNFOLK! Herregud og IIIIK! Mannens belte og sløyfe matcher ikke dine blomster!! Uffameg. Kan du ikke bare bytte farge på blomstene, da om det er så jævla viktig.
Gjest Lompa Skrevet 23. februar 2004 #11 Skrevet 23. februar 2004 Har du hørt om knapphullsblomst? Og at denne skal være en miniatyr av brudebuketten? jeg skal ha blå iriser i brudebuketten min og sorry, JEG synes faktisk at det ville se for jævlig ut med magebelte og sløyfe i vinrødt og så blå iris mot det....Iriser er faktisk yndlingsblomsten min, så hvorfor i all verden skal jeg bytte blomster pga det? Og til din orientering; dette at han skal bruke det røde settet er faktisk noe han har fått for seg nå. senest i forrige uke var det ok med svart.
Pip Skrevet 23. februar 2004 #12 Skrevet 23. februar 2004 ...iris finst jo i kvitt òg, til dømes... (Pip som ymtar frampå om kompromiss...) Men, når det er sagt - viss eg var mann, hadde eg garantert nekta å kjøpe meg nytt magebelte. I mine auge er det ikkje så fint, nemlig. Hadde nok kjøpt meg ein vest i staden, i tilfelle... Uansett - de finn nok ut av det!
Gjest Embla s Skrevet 23. februar 2004 #13 Skrevet 23. februar 2004 Herregud og IIIIK! Mannens belte og sløyfe matcher ikke dine blomster!! Uffameg. Kan du ikke bare bytte farge på blomstene, da om det er så jævla viktig. Utrolig bra! Du som skrev hovedinnlegget: Skal han ikke engang få bestemme sitt eget antrekk? Hva er han? Din statist som du skal ta deg godt ut mot? Og hvorfor kan ikke du gjøre som Poirot forslår; tilpasse buketten til hans farger?! (hvis det nå er slik at magebeltet/sløyfe må matche blomstene?) Hvilke blomster/farger liker han (han skal jo, tross alt, som du poengterer, ha knapphullsblomst...)
Jens Skrevet 23. februar 2004 #14 Skrevet 23. februar 2004 Herregud! Jeg kan ikke fatte og begripe att det i det hele tatt kan være noe problem att blomstene i din bukett ikke matcher hans mavebelte!!!!!!HER begynner man å snakke major bridezilla tendenser!!!!!Hva om serviettene krasjer med tørkle i brystlommen til din onkel!!! :o Hans knappehull blomst kan jo bare være hvit!
Gjest Lompa Skrevet 23. februar 2004 #15 Skrevet 23. februar 2004 Du synes åpenbart ikke det er viktig om brud og brudgom matcher hverandre. Dette er ting han og jeg har vært enige om fra før, så er det så glat at jeg reagerer når han plutselig får helt andre innfall uten å diskutere med meg først??? Hva de andre kommer i driter jeg, så lenge ingen tropper opp i sliten olabukse, så sånne kommentarer om servietter kan du faktisk spare deg! Jeg trodde man kunne få litt seriøs hjelp her, men enkelte liker åpenbart bedre å gjøre narr. PIP: flott forslag, takk for det. Jeg vurderte det faktisk men har en kjole i ivory, og dessuten har alltid blå iriser vært min favorittblomst. Elsker dem, de er bare noe av det nydeligste som finnes.
Lullu Skrevet 23. februar 2004 #16 Skrevet 23. februar 2004 Jeg prøver å få overtalt min kjære til å skaffe seg nytt magebelte og sløyfe til msokingen.(Han har et sett i vinrødt) Men han har fått for seg at magebelte er helt ute, at "ingen" bruker det lenger og truer med å bruke det vinrøde hvis han på død og liv må ha magebelte. Hva synes dere og hva er egentlig riktig?Jeg synes uansett at svart magebelte og sløyfe er penest, og det skal jo matche bruden mest mulig,skal det ikke? Jeg er helt enig at brudgommen skal matche bruden jeg.... Kjolen er kjøpt, og han må desverre føye seg etter fargevalget mitt.... Svart magebelte eller inget mavebelte er mitt tips. :-)
Chiquita Skrevet 23. februar 2004 #17 Skrevet 23. februar 2004 Slik som bruder har "drømmekjolen" så har kanksje brudgommene sitt "drømmeantrekk".... Det ville aldri falle meg inn å "presse" sambo inn i et antrekk han ikke ønsker/trives i, bare fordi det matcher meg.... Ville jeg tatt på en kjole som jeg ikke ønsker/trives i - bare for å matche sambos antrekk???? Nei. Må alt matche HELE TIDEN da???? Er det ikke viktigere at brudeparet føler seg vel i det de har på? At de føler seg pene i det de har på? Når begge brudefolkene trives og har det godt, så matcher de jo perfekt alikevell.... KOMPROMISS!!!! *klem*
Jens Skrevet 23. februar 2004 #18 Skrevet 23. februar 2004 Jeg foreslo vest og skjerf, men fikk en halvsnurt beskjed om at han velger selv hva han går i den dagen. Det er dette jeg reagerer på 040904!Og det må jeg få lov til! Du reagerer faktisk på att din tilkomne mann vil velge selv hva han vil ha pås eg! :o Se litt på hva du skriver da....
Lullu Skrevet 23. februar 2004 #19 Skrevet 23. februar 2004 Slik som bruder har "drømmekjolen" så har kanksje brudgommene sitt "drømmeantrekk".... Dette gjelder ikke min mann nei. Han ønsker sjakett, men fargevalget tar han ikke så nøye. Tror nok det er flest bruder som drømmer om antrekket denne dagen. Kunne aldri tvunget min mann til å gå med noe han ikke ville selvsagt. Så fargevalget på vest og skjerf er opp til meg. Jeg syntes også det har noe å si om vi matcher hverandre denne dagen. Sikkert flere som mener som Chiquita at dette ikke er så nøye., men jeg må si meg uenig. Sikkert ikke mange som tenker over at vi matcher, men for meg er dette faktisk viktig
Gjest MrsL Skrevet 23. februar 2004 #20 Skrevet 23. februar 2004 Sort eller ingenting tror jeg vil bli best
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå