Klaine Skrevet 17. september 2012 #1 Skrevet 17. september 2012 Vet dere om noen skumle eller voldelige/blodige spill? Sånn som Amnesia for eksempel
Perseverer Skrevet 18. september 2012 #2 Skrevet 18. september 2012 Slender Silent Hill-spillene Dead Space Resident Evil-serien
Larry Croft Skrevet 22. september 2012 #4 Skrevet 22. september 2012 Haunting Ground, Saw, Forbidden Siren
Skjønningen Skrevet 22. september 2012 #5 Skrevet 22. september 2012 Slender Silent Hill-spillene Dead Space Resident Evil-serien Slender er ikke akkurat et spill med mye handling, det får mer cred enn det fortjener synes jeg... og har man først prøvd det en gang så er man i grunn ferdig med det og har sett alt som er å se. Morsomt å prøve ut, da, men ikke mer enn det. Forbidden Siren var i følge storebroren min så skummelt at han måtte skru det av og se en komedie i stedet for. Et par dager senere solgte han det fordi han ikke takla å gjennomføre det uansett. Saw er mer morsomt enn skummelt, etter min mening. Silent Hill er supert og jeg likte de spillene bedre enn Resident Evil-spillene. Silent Hill 2 er etter min mening det skumleste av spillene i serien. Condemned: criminal origins er jævlig creepy. Der skal en gå rundt i mørket og løse mordgåter mens galne folk er ute etter å ta en.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå