Klaine Skrevet 17. september 2012 #1 Skrevet 17. september 2012 Tips til noen bra skrekkfilmer? Ønsker at det skal være en spennende og meningsfylt film - og ikke bare et rent blodbad uten noe mål og mening liksom.
Hibiskus Skrevet 19. september 2012 #2 Skrevet 19. september 2012 (endret) Rosemary's baby Suspiria Sleep tight In my skin The woman Hadde skrevet litt om hva jeg syns om hver av filmene, men søkte etter en film i samme vindu som jeg skrev i, så der forsvant de siste 15 minuttene av livet mitt til intet. Jeg ser ENDEL skrekkfilm, om du vil si noe spesifikt om hvilken typeskrekk du ser etter kan jeg kanskje anbefale noe annet. Selv liker jeg paranormale skrekkfilmer lettest, endog det er så utrolig mye forskjellig bra der ute. Edit: Hadde ikke samvittighet til å anbefale deg å se Thale, artig å se "Huldra", men jeg føler de har tråkket på norsk mytologi(eller mangelen på mytologiske elemter i filmen). Endret 19. september 2012 av Hibiskus
Tesss Skrevet 21. september 2012 #3 Skrevet 21. september 2012 The woman in black 1408 The Orphanage - Veldig bra! Seven - Kanskje litt mer en thriller? Bra uansett. The exorsism of Emily Rose The Resident Sleepy Hollow - Johnny Depp i hovedrollen, bra, stemningsfull film! Har flere da, men disse filmene vil jeg absolutt anbefale
Klaine Skrevet 21. september 2012 Forfatter #4 Skrevet 21. september 2012 Takk for forslag, gjerne skriv kort om hva de handler om også. Er forresten veldig keen på zombiefilmer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå