Gå til innhold

Ting du ikke kan som alle andre kan

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan ikke å plystre, og jeg kan ikke rekke tunge fordi tungen min ikke er lang nok.

Noen andre?

Anonym poster: 5e43590f73faf5c0d8141d39b19efad5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ikke plystre jeg heller.

Og jeg kan ikke klokka, bare hvis den er digital..

Skrevet

Jeg får ikke ordentlig til å knipse... det er det eneste jeg kommer på.

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg får ikke ordentlig til å knipse... det er det eneste jeg kommer på.

Samme her. Det er helt umulig, og ingen skjønner hvorfor jeg ikke får det til.

"Herregud det er bare å gjøre sånn!" *knips* *knips*

Åh, jøss, ja for det har jeg aldri prøvd. Takk for tipset.

• Liker 5
Gjest Fairydust
Skrevet

Tydeligvis mange som ikke kan plystre, for det kan ikke jeg heller. Kan ikke knipse heller. Lurer på hva jeg brukte barndommen til :gjeiper:

Skrevet

Plystre

Kjøre bil

Dykke under vann uten å holde meg for nesa

Jeg har vanskelig for å se hva klokka er på ur. Må være digital.

Gjest Filleproletiet
Skrevet

Tydeligvis mange som ikke kan plystre, for det kan ikke jeg heller. Kan ikke knipse heller. Lurer på hva jeg brukte barndommen til :gjeiper:

Jeg kan egentlig alt som alle andre kan tror jeg. Eneste grunnen til at jeg svarte her var fordi jeg har brukt profilbildet ditt som bakgrunnsbilde på pcen min i årevis! Skjebnen! Vi skal gifte oss! (Må bare dumpe kona først)

• Liker 3
Gjest Fairydust
Skrevet

Jeg kan egentlig alt som alle andre kan tror jeg. Eneste grunnen til at jeg svarte her var fordi jeg har brukt profilbildet ditt som bakgrunnsbilde på pcen min i årevis! Skjebnen! Vi skal gifte oss! (Må bare dumpe kona først)

Hahaha! Oi, det var litt overraskende :surprised: Betyr det at jeg må dumpe kjæresten min da?

• Liker 1
Gjest Filleproletiet
Skrevet

Hahaha! Oi, det var litt overraskende :surprised: Betyr det at jeg må dumpe kjæresten min da?

Skal ikke spore av mer enn dette, men ja? Det er det jeg tror det betyr? Det er oss to, for evig...og for alltid.

Skrevet

knipse

kjøre bil

løfte ett øyebryn

Skrevet

Jeg kan ikke forskjell på høyre og venstre, heller ikke knipse.

Skrevet

Løfte et øyebryn, få volum i håret (handler vel mer om at jeg har dritlangt hår..), tegne :(

Skrevet

Knipse

Dykke under vann med øynene åpne (kontaktlinser)

Krysse øynene

Gå på skøyter

Skrevet

Løfte ett øyenbryn om gangen.

Så når jeg prøver å være :lur: ser jeg bare ut som et spørsmålstegn, ikke helt samme effekt akkurat

• Liker 1
Gjest Filleproletiet
Skrevet

Det må jo være et forferdelig problem? Rart også. Er du seriøs? Hva med å bare skrive høyre på høyrehånda og venstre på venstrehånda slik at du husker det?

• Liker 1
Skrevet

Forferdelig?? Neeei. Kjører jeg bil f.eks peker samboer hvilken vei vi skal i steden for å si raskt høyre. Altså jeg kan forskjell, men da trenger jeg laaang tenketid først.

Skrevet (endret)

Ikke jeg heller. Må tenke litt og vri håndledd - da vet jeg med hvilken hånd jeg skriver og det er høyre, så andre er venstre. Å knipse kan jeg :)

Endret av Exoriri
  • Liker 1
Skrevet

Jeg kan ikke knipse, er kjempe irriterende, kunne virkelig ønske jeg kunne det..

Før kunne jeg ikke krysse øynene, men har på en eller annen måte lært meg det, nå kan jeg krysse bare det ene øyet og.. at det ene øyet mitt er normalt, mens det andre ser innover mot nesa.

Anonym poster: 77167105aa211df0e3c632d3e22de83b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...