AnonymBruker Skrevet 17. september 2012 #1 Skrevet 17. september 2012 Sitter her,griner og har lyst å kjøre hjem til eksen for å sjekke at alt er bra med gutten min...Jeg er vant til å svelge kameler,men nå er det nok.Moren hans ringte meg og sa at hun tror at sønnen bruker noen sterke ,,saker'" pga han oppfører seg rart i det siste.Ingen av familien vil ha kontakt med han pga han har blitt agressiv.Prøvde å ringe ham,men han begynte å kjefte på meg og sa at han vil ikke snakke med meg og at jeg må slutte å terrorisere ham.Jeg lover,jeg ringer eller sende mld bare hvis det er noe viktig.Jeg vet at han er psykisk ustabill og jeg er redd at han skal gjøre noe sykt.Han jobber med barn og er livredd at det kommer ut,og at folk på jobben skal få vite det.Har bestillt time på familiekontoret,men det er så lang ventetid ca 2 mnd.Jeg er redd og bekymret,han har vært fysisk mot meg og broren sin før.Sønnen min forteller masse rart,at han snakker med han om voksne ting og råkliner med kjæresten mens småen sitter der,at kjøleskapet er alltid tomt osv.Vi deler 50/50.<br /><br /> Anonym poster: a392f7c139672636cd2abd261a99b154
AnonymBruker Skrevet 17. september 2012 #2 Skrevet 17. september 2012 Kontakte barnevernet? Høres ikke ut som en mann som bør ha barnet 50%. Anonym poster: 51e33d02c09b0df202d06ed96dec0555 3
Sulosi Skrevet 17. september 2012 #3 Skrevet 17. september 2012 Du må innkalle til ordinær mekling, da har du krav på time innen rimelig tid og med det regnes 14 dager. Ellers, ta kontakt med bv umiddelbart. Fortell hva moren har fortalt deg nå og hvordan du opplever situasjonen. Barnevernvakten kan tre inn på meget kort varsel (samme kveld) dersom de finner grunn til det. 2
Gjest Marmot Skrevet 17. september 2012 #4 Skrevet 17. september 2012 Hvis du fortsetter å sende et barn til samvær der det opplever omsorgssvikt, begår du selv omsorgssvikt, så jeg stemmer for at du gjør det som Sulosi foreslår. 3
kaprifolen Skrevet 18. september 2012 #5 Skrevet 18. september 2012 Kan jeg få minne om hva som skjedde med Christoffer, hvis det gir deg motet til å gjøre noe meddet i dag...? 2
AnonymBruker Skrevet 18. september 2012 #6 Skrevet 18. september 2012 Du burde ikke være redd for at det kommer ut, av hensyn til barna han jobber med burde han fått foten i hekken. Jeg ville kontaktet bv om jeg var deg, han høres ikke ut som han er egnet til å ta seg av barn, verken egne eller andres. Anonym poster: 4fea313ac63c03f9986caa269eafb109
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå