AnonymBruker Skrevet 17. september 2012 #1 Skrevet 17. september 2012 Jeg er 31, og jeg har så lyst til å bare kle meg sexy og se på meg selv i speilet. Ta på meg strømper som går til låret og ha på meg et kort skjørt. Kle meg i en fin bluse og å se litt sexy ut på en fin måte. Ordne håret pent og bare føle meg vakker. Jeg har jo kropp til det, men dasser rundt i koseklær dagen lang. Jeg er mye aktiv, så jeg går som oftest i treningstights, hettegenser og joggesko, og håret i en hestehale. Siden jeg aldri har hatt kjæreste, så har jeg aldri hatt muligheten til å vise meg for noen, og det savner jeg! Hvordan skal jeg kle meg for å være vakker, sexy på en fin måte og sofistikert? Anonym poster: e0ec78f0ded07c183c10ccc1fbe63136
Gjest Lille-pus Skrevet 17. september 2012 #2 Skrevet 17. september 2012 (endret) Ved å fremheve dine beste sider. Ikke for mye hud, mer, merk. Under ingen omstendigheter både korte skjørt og bluse/topp hvor det vises antydning til kløft. Velg en av delene. Korte skjørt og stay-ups er no-go for meg. Lengre skjørt og stay-ups er helt ok. Samme gjelder kjoler. Har du pene skuldre så velg overdeler som fremhever skuldrene dine. Har du en lang, smekker hals så sørg for at den drar oppmerksomhet. Gjøres fint vha. en høyhalset genser og et langt kjede. Da vil halsen din virke ennå lengre og smekrere. Det smaleste punktet på kroppen din fremheves lekkert med et belte. Er du slank og høg så kan du fint bruke et tynt belte som henger litt løst. Er du litt fyldigere vil et bredere belte som sitter inntil kroppen gjøre susen. fremhev dine fineste kvaliteter uten å kle dem nakne Sexy ligger mye mer i antydningen enn i avkledningen. Endret 17. september 2012 av Lille-pus 7
Wonders Skrevet 18. september 2012 #3 Skrevet 18. september 2012 jeg er 31 og trenger også å bli mer sexy, også i hverdagen... her er mine fra pinterest 2
Pene sko... Skrevet 18. september 2012 #4 Skrevet 18. september 2012 (endret) Sexy og trashy har ofte en hårfin balansegang. Ikke bruk for høye hæler, ikke bruk skjørt og shorts som går så høyt at rompeballene synes, ikke for mye pupper. Regelen er vel enten ben eller bryster, men da ville jeg kanskje heller foretrukket ben. Pupper blir lett så harry. Sportsblazere, jakker og overdeler som markerer midjen er perfekt. En målsydd drakt der din kroppsfasong fanges perfekt av skredderen kan være råsexy på en sofistikert måte. Passform betyr ufattelig mye. Trenchcoat er også ganske sexy etter mitt skjønn. Stram beltet rundt livet slik at jakken fremhever former and voila. Dette blir omtrent som parfyme. Man skal fatte essensen, ikke mer en hinte den flotte duften. Man skal ikke overveldes av duften eller få det til å stinke av deg. Der nest er din fremtoning. Føler du deg mer sexy, så blir du også oppfattet mer sexy. På lik linje som menn, er selvsikkerhet sexy. Dette gjelder også for damer. Endret 18. september 2012 av Pene sko... 3
Wonders Skrevet 18. september 2012 #5 Skrevet 18. september 2012 (endret) jeg vet dette ikke funker for alle, men jeg liker å se hva jeg kan kjøpe og ikke bare ha en ide om noe som ikke finnes her til lands... Endret 18. september 2012 av Wonders 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2012 #6 Skrevet 19. september 2012 jeg er 31 og trenger også å bli mer sexy, også i hverdagen... her er mine fra pinterest Fantastisk flotte antrekk Wonders, klassisk, fresht og pent. Du skulle fått vært min shoppingassistent Anonym poster: 3a5b8dba638da08914a19091c6b87d37 1
Wonders Skrevet 19. september 2012 #7 Skrevet 19. september 2012 (endret) woop woop thank you thank you thank you... Jeg går innom byporten, oslo city, grensen, vika, steen og strøm, paleet osv... mye bra. Stil er ikke en størelse, selv om det er vanskelig å finne pent tøy her til lands om man er over str. 42. Coast er en favoritt, men litt for pent i all hverdag. Håper du finner noe , Ts,... Endret 19. september 2012 av Wonders 1
Adele Skrevet 18. oktober 2012 #8 Skrevet 18. oktober 2012 Sexy og trashy har ofte en hårfin balansegang. Ikke bruk for høye hæler, ikke bruk skjørt og shorts som går så høyt at rompeballene synes, ikke for mye pupper. Regelen er vel enten ben eller bryster, men da ville jeg kanskje heller foretrukket ben. Pupper blir lett så harry. Sportsblazere, jakker og overdeler som markerer midjen er perfekt. En målsydd drakt der din kroppsfasong fanges perfekt av skredderen kan være råsexy på en sofistikert måte. Passform betyr ufattelig mye. Trenchcoat er også ganske sexy etter mitt skjønn. Stram beltet rundt livet slik at jakken fremhever former and voila. Dette blir omtrent som parfyme. Man skal fatte essensen, ikke mer en hinte den flotte duften. Man skal ikke overveldes av duften eller få det til å stinke av deg. Der nest er din fremtoning. Føler du deg mer sexy, så blir du også oppfattet mer sexy. På lik linje som menn, er selvsikkerhet sexy. Dette gjelder også for damer. der tok du ordet ut av munnen min!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå