Gå til innhold

Hva har forandret seg mest på 20 år? Syns du!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Verden har forandret seg mye de siste 20 årene, både positivt og negativt.

Hva syns du er den største forandringen, og syns du det er positivt eller negativt?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har blitt så høyteknologisk. Noe av det positive er at det er rom for en enorm markedsføring+++ og lettere å nå ut til folket, globalisering, samt utallige andre fordeler. Det mest negative med det må vel være at mennesker sitter altfor mye inne, blir mer og mer asosiale.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er 20 år nå, men føler jeg kan si telefoner og internett har forandret seg veldig på 20 år.

Positivt med det er jo at man lett kan holde kontakt med folk man ikke treffer så ofte på internett, og kan få tak i folk lett når det er nødvendig med mobiler.

Negativt med nettet er om folk blir svindlet eller lurt til noe. Negativt med mobiler kan være at man kan bli bli veldig opphengt med de når man egentlig kunne vært sosial. Har f. eks. selv opplevd å sitte ved siden av en og spilt Wordfeud med den personen når han og jeg heller kunne pratet sammen.

• 2 måneder senere...
Skrevet

barne tv reagerer jeg på nå som det ovenfor er nevnt.

Kjenner meg ikke igjen lenger. Nå hakke jeg kids, så det er kanskje bare jeg som synes dete r blitt snålt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...