Gå til innhold

Hvordan ta kontakt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er avstandsforelsket i en jeg har møtt på fest et par ganger (har knapt vekslet noen ord der). Har han som venn på facebook, men jeg tør ikke ta kontakt med han fordi jeg kommer ikke på noe å skrive! Hjelp!!

Anonym poster: 37d1c5a9a86821b75f598af518691d8d

Videoannonse
Annonse
Gjest NozMonster
Skrevet

kan du ikke bare spørre om han er interessert i å møte deg en dag da?

si at du har fått et så godt inntrykk av han, så du har lyst til å bli bedre kjent med han?

Skrevet

Du må nesten finne på ord valgene dine selv. Ellers er du jo ikke deg selv.

Skrevet

kan du ikke bare spørre om han er interessert i å møte deg en dag da?

si at du har fått et så godt inntrykk av han, så du har lyst til å bli bedre kjent med han?

Det blir altfor direkte for meg, er så sjenert! Vil gjerne snakke litt med han først, for å se om jeg kan plukke opp om han kan være interessert i meg og før jeg spør om å møtes. Men jeg kommer ikke i gang! Sitter i evigheter å ser på at han er pålogget på chaten uten å tørre å si noe!

Gjest NozMonster
Skrevet

Det blir altfor direkte for meg, er så sjenert! Vil gjerne snakke litt med han først, for å se om jeg kan plukke opp om han kan være interessert i meg og før jeg spør om å møtes. Men jeg kommer ikke i gang! Sitter i evigheter å ser på at han er pålogget på chaten uten å tørre å si noe!

aah.... men da blir det veldig vanskelig for noen her å hjelpe deg tror jeg- siden ingen her (mulignes) ikke kjenner til verken deg eller han, eller historien rundt.. har dere noen felles bekjente, så kan kanskje det være en vei å gå- for å starte samtalen mener jeg? eller om det skjedde noe på festen? eller...........?

Skrevet

"Hei, hatt en fin dag?"

"hva har du gjort i helgen?"

Er veldig sjenert jeg også, men her kommer du hvertfall i gang med samtalen uten at det blir mye.. også finner du nok mer å snakke om når han sier hva han har drevet med.. og han spør kanskje deg tilbake om noe.. da er dere igang :)

Skrevet

Ja, jeg får prøve å tørre det i løpet av kvelden! Herrgud så pinglete jeg er! Er redd for at han ikke skal svare eller ikke skal vise særlig interesse slik at det blir pinlig neste gang vi møtes på fest eller noe.

Skrevet

ja, det synes jeg du skal gjøre :)

De spm hjalp hvertfall meg med å komme i kontakt med en fyr jeg liker.. Og jeg er fremdeles utrolig sjenert selv om jeg vet han er interresert tilbake.. men men , er på vei hvertfall :)

Du får bare tenke at nå har du jo et "nei" siden det ikke er noe, og eneste muligheten for at det skal endre seg er jo at en tar kontakt.. så kan ikke bli værre enn det er nå..

Møtes dere på fest senere så gjør dere det, kan bli litt kleint, men da har dere trolig noe innabors så da er det litt lettere.. :)

Skrevet

Jeg turte! Og vi hadde en ganske hyggelig samtale som ble holdt i gang av begge :D Nå er det bare å tørre å ta kontakt igjen :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...