Gå til innhold

Instagram

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen forklare på en enkel måte hva Instagram er og hvordan det fungerer?

Jeg har forstått det sånn at det er et sted der man deler bilder, men hva mer? Jeg prøvde å lage meg en bruker der, men jeg fikk det ikke til. Må man ha smartphone for at det skal fungere? :forvirret:

Anonym poster: 65a02470a858885471e99d7e81259eeb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Instagram er et sted der folk legger ut rævdårlige mobilbilder av maten sin og barna sine.

Anonym poster: 159111835fa318f2676b991b9f342a55

• Liker 1
Gjest blah blah
Skrevet

App som man laster ned på IQtelefonen sin, deler bilder og kommenterer på andres bilder.

Det er forsåvidt mer enn mat og barn de tar bilder av.

Veldig mange av de på min venneliste tar mange kule og morsomme bilder. Inspirerende å se bildene :)

• Liker 1
Skrevet

Instagram er en tjeneste/app for iOS/Android hvor man tar et bilde med teleofnens kamera, for så å legge på "effekter" på bildene, slik at de ser gammeldagse ut for eksempel.

Instagram florerer av bilder av folks mat og folk som tror de er proffe fotografer bare fordi de klarer å legge en fake HDR-effekt på bildene sine.

Skrevet

App som man laster ned på IQtelefonen sin, deler bilder og kommenterer på andres bilder.

Det er forsåvidt mer enn mat og barn de tar bilder av.

Veldig mange av de på min venneliste tar mange kule og morsomme bilder. Inspirerende å se bildene :)

Hva er det for noe?

Kan hvem som helst lage seg en bruker på nettstedet??? jeg fikk det ikke til

Skrevet

Hva er det for noe?

Kan hvem som helst lage seg en bruker på nettstedet??? jeg fikk det ikke til

Du må ha en smarttelefon, laste ned Instagram til den og registrere deg der.

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

En kul måte å dele bilder på og også å følge med på andres bilder. F.eks bilder fra favorittband, motebloggere ol.

Men man må ha smarttelefon. Og man kan laste opp bilder fra fotomappa. Man må ikke ta bildene med Instagram'en.

Det er bare å følge de man liker bildene til, og droppe de som legger ut middagsbilder, om det ikke er noe for deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...