AnonymBruker Skrevet 17. september 2012 #1 Del Skrevet 17. september 2012 Skal til Nordby senteret ved Strømstad i Sverige snart, og har tidligere bare spist på Max (burger). De har jo flere spisesteder, så tar gjerne i mot anbefalninger av steder og retter! Alt av interesse Anonym poster: 11e3e1c66fbc4c2961196244f33e7e5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest blah blah Skrevet 17. september 2012 #2 Del Skrevet 17. september 2012 Anbefaler en av de restaurantene som ligger i 2. etg i den nye delen. Der er det flere rett ved siden av hverandre, bl.a asiatisk. Husker ikke helt hva den het...tror det var libanesisk eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
toffel Skrevet 17. september 2012 #3 Del Skrevet 17. september 2012 De har jo mathallen der oppe:) der er det alt fra burger til biff til sushi og alt du kan tenke deg nesten! Jeg selv har bare smakt club sandwich, men de andre jeg var med Spiste noe tyrkisk og var veldig fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Vilje* Skrevet 19. september 2012 #4 Del Skrevet 19. september 2012 Du finner helt sikkert noe du liker i de tre restaurantene som ligger ved siden av hverandre i 2. etasje. Den ene har alltid taco buffet, sandwicher og salater, den i midten har asiatisk inkl sushi og den tredje er mer libanesisk/tyrkisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 19. september 2012 #5 Del Skrevet 19. september 2012 Jeg synes ikke at noe av maten på Nordbysenteret er noe særlig godt, men det er mye å velge i, og man blir da mett;) Ta deg en runde og se hva som frister mest. Det er min anbefaling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå