AnonymBruker Skrevet 17. september 2012 #1 Skrevet 17. september 2012 Er så lei av å vente nå. Sendt de melding og fikk til svar at de hadde noe tekniske problemer. Jeg bestilte klærene for 2 uker siden og så nå på siden min at de fremdeles ikke var sendt. Sendte en til melding og spurte hvor mye rabatt jeg ville få Og at jeg aldri hadde opplevd slikt før, jeg har bestilt klr fra H&M og Ellos i maaaaaaaangen år og har ALDRI måtte vente så lenge. Vet ikke om jeg vil ha klærene no, av trass. Men det var så utrolig mye kult jeg bestilte! Anonym poster: c937d9acf12783311122899b6b128faa
AnonymBruker Skrevet 17. september 2012 #2 Skrevet 17. september 2012 Hva vil du vi skal svare på denne tråden egentlig? Anonym poster: 21f2c4ee023b99bee6b6985454433cf1 1
Peanuts Skrevet 17. september 2012 #3 Skrevet 17. september 2012 Nelly er noe herk. De driver å skifter lager også no, så da tar det enda lenger tid en vanlig. Har bestilt flere ting der før, det går en uke, også får jeg beskjed om at ting er utsolgt. Uprofesjonelt. 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2012 #4 Skrevet 17. september 2012 Er ikke på jakt etter noen særlige svar fra deg, jeg ville bare få ut litt frustrasjon. Sorry at innlegget ikke passet deg helt inn. Har brukt litt tid å lese om Nelly nå, mangen er fornøyd men veldig mangen er misfornøyd. Ting tar lang tid, penger som aldri er tilbake betalt ol. Men det er så masse kule klær der. Har egentlig aldri sett innpå den siden, men fant en helt haug med klær jeg ville ha, klær jeg har leitet mye etter i butikkene og aldri funnet. Anonym poster: 5fe31221b864b5e33ba1a4519e78d404
AnonymBruker Skrevet 17. september 2012 #5 Skrevet 17. september 2012 Det jeg ser når jeg går inn på nelly er dette "leveranse i løpet av 2-7 arbeidsdager". Da kan de jo opplyse om at de har ombygging og at det vil ta 14-21 dager. Anonym poster: 5fe31221b864b5e33ba1a4519e78d404 3
Gjest X-1 Skrevet 17. september 2012 #6 Skrevet 17. september 2012 De var bra før, men no har de tapt seg veldig. Eg har bestilt noen pakker derfra i år og det har vært noe surr nesten hver gang; enten ved sending eller med retur/returbetaling. 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2012 #7 Skrevet 17. september 2012 Kjipt da! Anonym poster: 5fe31221b864b5e33ba1a4519e78d404
Gjest Kaxxy Skrevet 19. september 2012 #8 Skrevet 19. september 2012 jeg som akkurat bestilite derfra... men kun en kjole på salg til 125
Dolly-Duck Skrevet 19. september 2012 #9 Skrevet 19. september 2012 Jeg finner ikke så mye fint på nelly, men når jeg først finner blir jeg kjempe glad. Har alltid fått enorm rask levering, og flere ganger har jeg sendt klær tilbake og fått pengene tilbake rekord kjapt.. Du har nok vært litt uheldig.
Gjest Thessie! Skrevet 19. september 2012 #10 Skrevet 19. september 2012 Jeg bestiller ganske mye og ofte på Nelly. Nå venter jeg på to pakker. Den ene er det snart en måned siden jeg bestilte og den er enda ikke sendt fra dem! Den forrige pakken jeg bestilte fikk jeg først hjem etter tre og en halv uke. Og ikke nok med det, de lager et eneste stort rot med returen. Et av plaggene passet ikke, så jeg skulle returnere det. Når jeg da skal fylle inn det nye returskjemaet, har de stengt det av fordi angre/bytte-fristen som er på 14 dager var gått ut. Noe den IKKE hadde. Det har skjedd to ganger. For øyeblikket har jeg ikke skriver, og må kave veldig for å få låne en. Det er ALLTID noe tull med nelly. Jeg vurderer å helt slutte å handle der. De har mye fint, men det er så stress å handle der når du må bruke evigheter på å snakke med kunderservice ved hver bestilling.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2012 #11 Skrevet 20. september 2012 Søren, jeg bestilte en veske fra Nelly i går, og vil ha den fortest mulig. Har alltid vært fornøyd med Nelly, bortsett fra 1 gang i sommer . Da bestilte jeg en topp, men fikk en bukse. Sendte klagemail, og fikk 60 kr i nellypenger. Fikk heldigvis toppen jeg skulle ha et par uker senere. <br /><br /> Anonym poster: df5945b1682b0c959359e3ae9505baec
Gjest Thessie! Skrevet 20. september 2012 #12 Skrevet 20. september 2012 Søren, jeg bestilte en veske fra Nelly i går, og vil ha den fortest mulig. Har alltid vært fornøyd med Nelly, bortsett fra 1 gang i sommer . Da bestilte jeg en topp, men fikk en bukse. Sendte klagemail, og fikk 60 kr i nellypenger. Fikk heldigvis toppen jeg skulle ha et par uker senere. <br /><br /> Anonym poster: df5945b1682b0c959359e3ae9505baec Jeg tror kanskje at det går fortere når du kun har bestilt en ting. Så får håpe den kommer snart Jeg fikk beskjed om at pakken min ble sendt i går. Det er nesten en måned siden bestillingen ble gjort!
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2012 #13 Skrevet 2. oktober 2012 Herregud, det skal ikke være mulig!! Da min pakke aldri kom, så spurte jeg hvor mye rabatt jeg ville få. fikk til svar at jeg skulle få 100kr ved neste bestilling. Da avbestilte jeg hele bestillingen min. Veldig synd. De har jo så mye fint og kult, men å vente uker/mnd på klærene det er ikke bra. De reklamerer jo på siden sin at det skal leveres innen 2-7 arbeidsdager.... Er fult klar over at de holder på med å bytte lokale nå, men da må de jo informere om det og si noe "vi holder på å bytte lokale, er mye jobb her nå, så bestillingen vil komme senere" eller noe. Anonym poster: 2766c85b120a9b16ca61a2fcd072c1dc
Stellia Skrevet 3. oktober 2012 #14 Skrevet 3. oktober 2012 De har virkelig tapt seg når det gjelder levering. De skylder på at det er pga. flytting, men come on! Kan være med på forsinkelse i et par dager, men en stor del av kundeservicen er å være kjappe på levering. Jeg bestilte for to uker siden, og fikk produktet i går. Har vært utfor verre.
Gjest X-1 Skrevet 3. oktober 2012 #15 Skrevet 3. oktober 2012 Eg er ganske sikker på at de er ferdig med lagerflytting, den skulle vel være ferdig i juli? Men det forundrer meg ikkje om de bruker det som unnskyldning.. Eg vurderer sterkt å slutte å handle der pga hvordan det er blitt. Det er megatreg levering, det er ofte tull med bestillingene (noe mangler, noe er feil), eg har hatt problemer hver bidige gang eg har sendt noe i retur, eg har måttet etterlyse tilbakebetaling for ting eg har sendt i retur og de er blitt så forbaska trege med å svare på kundeservice også. Eg har funnet masse fint eg kunne tenkt meg, men eg veit ikkje om eg gidder å bruker meir penger på ein plass der servicen er blitt så dårlig.
Gjest Blue Jeans Skrevet 4. oktober 2012 #16 Skrevet 4. oktober 2012 Jeg har kun positive erfaringer med nelly
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå