AnonymBruker Skrevet 17. september 2012 #1 Skrevet 17. september 2012 Noen som vet om disse er bra? Har kjøpt noen fra nille engang som jeg absolutt ikke likte, så er litt redd for at disse fra sparkjøp kanskje er litt dårlige siden de er såpass billig. Anonym poster: d10d5e4e0109c204b1aa7846b9e9de81
Zzyzx Skrevet 17. september 2012 #2 Skrevet 17. september 2012 De er ikke mine favoritter. Rundpinnene kan gjøres mye bedre ved å strekke ut vaieren i veldig varmt vann, rett ut av pakken er den veldig stiv og uhåndterlig.
Gjest Lille-pus Skrevet 17. september 2012 #3 Skrevet 17. september 2012 (endret) Har kjøpt, har brukt. Men jeg gjorde noen 'forberedelser' av pinnene før bruk da. Vasket dem faktisk i glovarmt vann og zalo, - for å få bort litt av den 'hinnen' som ofte er på nye pinner og som må slites bort før pinnene blir så glatte som jeg liker dem. Det hjalp litt det gitt - og, viktig som ZZyzx sier; glovarmt vann for å rette ut vaieren på rundpinnene (gjelder forsåvidt alle rundpinner av samme type). Har pinnene ennå Endret 17. september 2012 av Lille-pus
Rødvinspiken Skrevet 17. september 2012 #4 Skrevet 17. september 2012 Jeg har et par stykker, og synes de er dritt... Nå har jeg ikke prøvd Nille sine, men kommer aldri til å kjøpe billigpinner igjen. Strømpepinnene er forsåvidt litt bedre enn rundpinnene, men liker ingen av dem... Vil bytte dem ut med "ordentlige" pinner neste gang jeg har bruk for den størrelsen. Synes absolutt det er verdt prisen å kjøpe ordenlige pinner. Man har vel stort sett pinnene resten av livet. Jeg har hatt mange pinner i årevis og de er like gode enda. Ett unntak er en rundpinne som slet da jeg strikket et veldig tungt arbeid.
Thorn Skrevet 18. september 2012 #5 Skrevet 18. september 2012 Bare meg som ikke merker forskjell på de billige fra Nille, Sparkjøp, Europris og dyrere fra strikkebutikker? Merker overhodet ingen forskjell, hverken på rundpinner eller strømpepinner. Men jeg merker stor forskjell på vanlige metallpinner og bambus, så jeg har gått til innkjøp av en drøss med billige bambuspinner fra Ebay. En drøm å strikke med! 1
Gjest Jepp123 Skrevet 18. september 2012 #6 Skrevet 18. september 2012 Er det ikke samme pinne man får kjøpt på Nille og Sparkjøp tro?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå