Gå til innhold

Foundation som ikke fremhever porer og linjer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Foundationenen jeg bruker nå gjør porene mine på kinnene veldig fremtredene, og den legger seg i linjer. Jeg er 18 og har jo ganske glatt hud ennå, men den får huden min til å se gammel ut. Finnes det foundation der ute som gir et mer plettfritt resultat?

Anonym poster: c5cdd9655d1e604c567ad457c434ecaa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd primer? En slags krem du legger rett på huden før foundation. Det hjelper mange.

Skrevet

Jeg er ikke TS, men lurer på det samme.

Kan noen komme med forslag til gode primere som dekker over porer og linjer? :)

Anonym poster: 3250666bfa6f949abe291e6ba8b69ddd

Skrevet

Jeg er ikke TS, men lurer på det samme.

Kan noen komme med forslag til gode primere som dekker over porer og linjer? :)

Anonym poster: 3250666bfa6f949abe291e6ba8b69ddd

TS her. Dette lurer jeg nå også på. :fnise:

Anonym poster: c5cdd9655d1e604c567ad457c434ecaa

Skrevet

de beste er primeren fra bare minerals og photo finish primer fra smash box :-)))

Skrevet

de jeg nevnte inneholder ikke silikon og gir ikke kviser

Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Du får ikke kviser av dem mener du vel.

Ts: jeg er også veldig glad i too faced primeren som Daenerys nevner over her :)

• Liker 1
Skrevet

Herlighet da.. regner med med at folk skjønner hva jeg mener... er det forumet for rettskriving eller? Latterlig å påpeke

Skrevet

Herlighet da.. regner med med at folk skjønner hva jeg mener... er det forumet for rettskriving eller? Latterlig å påpeke

Nei, det er ikke alle som vet at folk kan reagere forskjellig på sminke. Syns du tar deg veldig nær av å få det påpekt.

Skrevet

Smashbox sin primer er vel nesten ikke noe annet enn silikoner, om jeg får lov til å rette på deg ;)

• Liker 1
Skrevet

Har en fra Gosh som også har silikon i seg. Brukte den en periode og skjønte ikke hvorfor jeg fikk uren hud, når jeg sluttet forsvant kvisene etterhvert. Har den fra toofaced silokon?

Skrevet

Jeg har aldri prøvd primer/toner... det skal være utpå fuktighetskjem?? er det et must, eller for de som trenger det?

Skrevet

Den skal være under sminken, men over dagkrem. Ser ikke veldig forskjell...men syns kanskje sminken holder seg litt lengre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...