Gå til innhold

Installasjon av Office 2007

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nylig formatert dataen, og personen som hjalp meg la da inn en piratversjon av Office 2010. Denne har ikke norsk ordbok, så jeg ønsker å bytte den ut. Jeg har en sånn installasjons-CD med office Home and Student 2007 som jeg tenker det sikkert er bedre å legge inn? Men hvordan gjør jeg dette når jeg allerede har office på dataen? Noen som kan hjelpe? :leter:

Anonym poster: c4b852d79e5547b5ccd0b77ebf52d46a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå in på kontrollpanelen, lägg till / ta bort program och välj att ta bort office 2010, sen startar du om datorn och lägger på office 2007. Lägger på alla uppdateringarna via microsoft update och sen är det klart.

Nu är detta på svenska men du kanske löser det i alla fall...

Skrevet

Gå in på kontrollpanelen, lägg till / ta bort program och välj att ta bort office 2010, sen startar du om datorn och lägger på office 2007. Lägger på alla uppdateringarna via microsoft update och sen är det klart.

Nu är detta på svenska men du kanske löser det i alla fall...

Hmm dette vet jeg ikke hvordan jeg gjør.

Jeg har et litt dumt spørsmål og... hva gjør jeg hvis installasjonen av den nye ikke virker? Jeg har opplevd flere ganger at sånne produktnøkler ikke funker, så er livredd for å bli sittende uten office i det hele tatt :sjenert:

Skrevet

Ok, är det win 7 du har? Då går du in på startknappen - program, sen brukar det ligga windows update där, klicka på den och då kommer du till en sida, där brukar man kunna välja om du vill installera microsoftupdate i stället, då går den igenom och uppdaterar allt som har med microsoft att göra även office.

har du en orginal cd/dvd ask med produktnyckel på ska det inte vara ngt problem.

Skrevet

Ok, är det win 7 du har? Då går du in på startknappen - program, sen brukar det ligga windows update där, klicka på den och då kommer du till en sida, där brukar man kunna välja om du vill installera microsoftupdate i stället, då går den igenom och uppdaterar allt som har med microsoft att göra även office.

har du en orginal cd/dvd ask med produktnyckel på ska det inte vara ngt problem.

Jeg kom til Windows Update, men kunne ikke velge Microsoft eller noe annet i stedet :sukk:

Det var her du mente?

Skrevet

Jeg klikket på den "hent oppdateringer til andre microsoftprodukter"-knappen, men da fikk jeg bare melding om at "Microsoft Update kan ikke installeres på datamaskinen"

Skrevet

Takk, Lizzard, skal se hva jeg får til :)

Dette er kanskje et dumt spørsmål, men de installasjons-CD-ene kan brukes så mange ganger man vil, ikke sant? For den er original, helt lovlig, men den er jo brukt før...

Skrevet

Varsågod!

Den kan användas till en dator och måste man installera om datorn så tror jag det går bra att göra det igen, är inte säker men prova på bara. Finns lite att läsa här :

http://office.micros...A010173340.aspx dock på engelska men det kanske går bra i alla fall.

Jeg vet ikke om det er svensken min som halter, men mente du at den kun kan brukes til en data? For den er allerede brukt, og i så fall får jeg vel ikke brukt den på nytt?

Anonym poster: 42492980dd65de66e2982d941cf414e6

Skrevet

Heisan!

En vanlig licens kan brukes til en PC, det finnes andre som kan brukes till 3 pcer..bare pröv og installer den og virker det ikke ta kontakt med Microsoft supporten om det. Tror den virker 30 dager uten aktivering.

Skrevet

Okei, takk skal du ha :) Du har vært veldig hjelpsom! :)

Anonym poster: 42492980dd65de66e2982d941cf414e6

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...