Gjest Anonymous Skrevet 22. februar 2004 #1 Skrevet 22. februar 2004 Var på hyttetur i helgen med noen venner og en gutt jeg har noe på gang med. Vi delte seng og endte opp med å ligge nakne intil hverandre. Hadde ikke sex, med hensyn til de andre på hytta. Men han virka så stressa hele natta. Jeg ble så klart kåt, men klarte meg uten sex. Men det virka som at han ble helt rastløs siden han ikke fikk sex. Er forskjellen stor mellom jenter og gutter på dette planet? Blir gutta kåtere enn jentene i sånne situasjoner?
Saga Skrevet 22. februar 2004 #2 Skrevet 22. februar 2004 Gutter klarer vel å skjule det mye mindre enn oss kvinner, men det er sikkert fra person til person. Jeg hadde ikke bekymret meg noe over det.
Gjest Gjestnå Skrevet 22. februar 2004 #3 Skrevet 22. februar 2004 Om du ble kåt, ble han helt sikkert kåt. Og for en gutt betyr det da at man kan bli mer våken, testosteronet flyter vilt. Og all denne energien gjør at man blir rastløs, og kan beskrives som grusomt.
mskancke Skrevet 22. februar 2004 #4 Skrevet 22. februar 2004 det er nok forskjellig fra person til person, men husk at MENNESKER er kåte vesner, alle må ha en form for tilfredstillelse. Alt fra menneskelig nærkontakt, til sex. Om gutten virka mere rastløs, så var vell han kanskje kåtere i det øyeblikket.
Gjest Pterodactylkake Skrevet 23. februar 2004 #5 Skrevet 23. februar 2004 å slik har jeg det alltid en gang i måneden, selv om jeg er jente.
Pedro Skrevet 24. februar 2004 #6 Skrevet 24. februar 2004 Han hadde helt sikkert regnet med en kn..., ettersom han havnet i høyet med deg, naken. Alle systemer gjør klar for action, men nei... :-? Det er omtrent som å lade et gevær, sikte, og få beskjed om å ta patronen ut igjen. Hele hormonsirkuset var satt igang, og så få beskjed om at alt ble avlyst. Det kan oppleves smertefullt å ikke la "skuddet" gå, og selvfølgelig ble han jæ... skuffet og frustrert. Ikke gjør det der en gang til. :fy: 1
Anki1971 Skrevet 24. februar 2004 #7 Skrevet 24. februar 2004 hehe - jeg og villeblitt frustrert i den settingen der, og jeg er ikke mann. Tror ikke den biten der går på om man er mann eller dame, noen har bare mer lyst enn andre
Gjest Anonymous Skrevet 24. februar 2004 #8 Skrevet 24. februar 2004 Dere var avholdene av hensyn til de andre ... Og det er vel like sannsynlig at de andre var avholdende av hensyn til dere. Neste gang bare gjør det!
Gjest SunGirl Skrevet 24. februar 2004 #9 Skrevet 24. februar 2004 Ja, neste gang bare gjør det! Det gjorde i hvert fall vi ... og det bare inspirerte vennene våre. Det endte opp med masse deilig sex i full påsyn av de andre. Og de i full påsyn av oss, da. Vi byttet ikke partnere - det var mer en opphissende nok som det var.
Gjest Klamme Kåre Skrevet 28. februar 2004 #11 Skrevet 28. februar 2004 Stakkars mann... Er gutt og har vært i samme situasjon, det var ikke moro. Ligge der med brekkjernet, klar for innbrudd og så få beskjed om at vi må ta hensyn til de andre? Tror jeg ville trodd at det var noe galt med meg..
Andrine22 Skrevet 28. februar 2004 #12 Skrevet 28. februar 2004 Hm, tror ikke gutter er mer kåte enn jenter i en slik situasjon... :oops:
slapp_nuddel Skrevet 28. februar 2004 #13 Skrevet 28. februar 2004 Tror det generelt er ganske likt på den fronten ja.. men vi gutter har det litt vanskeligere å skjule det som sagt... Og gitt den situasjonen som ble forestillt.. tenker jeg gutten kunne lide av tidenes ballespreng etterhvert. Og da blir en jo ganske urolig etterhvert og...
VesleBråka Skrevet 28. februar 2004 #14 Skrevet 28. februar 2004 Tror det kan være mer smertefullt for gutta etterhvert, de får blå baller noenganger..
Aftensol Skrevet 27. mars 2009 #16 Skrevet 27. mars 2009 Tror det kan være mer smertefullt for gutta etterhvert, de får blå baller noenganger.. Hehehehe! Ser at dette er en gammel tråd! Men det beste utsagnet jeg har lest på lenge!! Hehehehe!!
Cortina Skrevet 27. mars 2009 #17 Skrevet 27. mars 2009 Jeg tror kanskje gutter er mer kåte enn jenter i mange situasjoner, ofte viser de det bedre, iallefall. Men dette er jo individuelt fra person til person, som alt annet.
AnonymBruker Skrevet 16. november 2011 #19 Skrevet 16. november 2011 jeg vil se en naken jente Hehe, det vil du vel. Da må du ta turen f.eks til www.innut.com :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 16. november 2011 #20 Skrevet 16. november 2011 http://en.wikipedia.org/wiki/Blue_balls
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå