AnonymBruker Skrevet 16. november 2011 #21 Skrevet 16. november 2011 Jeg og samboeren min har vært i noen sånne situasjoner Og jeg tror ikke jeg blir noe mindre kåt enn han. Forskjellen er bare at jeg snur meg bort og prøver å ikke tenke på det. Mens samboeren min blir liggende og jokke på meg og klemme seg mot meg hele natta. Også etter at han har sovna. Jeg vet ikke hvofor, men har inntrykk av at gutter blir mer frustrerte når de ikke blir tilfredstilt.
Gjest Heloise Skrevet 16. november 2011 #22 Skrevet 16. november 2011 Hos oss er det omvendt. Jeg kan være så naken jeg bare vil og ha så lyst jeg bare vil, det må nærmest staves før han merker noe eller "bryr" seg
Sukkerklumpen! Skrevet 17. november 2011 #23 Skrevet 17. november 2011 Var på hyttetur i helgen med noen venner og en gutt jeg har noe på gang med. Vi delte seng og endte opp med å ligge nakne intil hverandre. Hadde ikke sex, med hensyn til de andre på hytta. Men han virka så stressa hele natta. Jeg ble så klart kåt, men klarte meg uten sex. Men det virka som at han ble helt rastløs siden han ikke fikk sex. Er forskjellen stor mellom jenter og gutter på dette planet? Blir gutta kåtere enn jentene i sånne situasjoner? Jeg og min kjære var på hyttetur sammen med et vennepar, og vi hadde sex. Mens de to andre "sov" i nabo rommet. Gikk veldig fint, men desverre var det nokså lytt så fikk høre det dagen etterpå.
Gjest otrivin Skrevet 18. november 2011 #24 Skrevet 18. november 2011 Jeg HATER å ikke få sex hvis jeg er kåt. Blir DRITforbanna. Tåler heller ikke teasing eller lange forspill, svartner helt for meg... Haha. Så kanskje ikke BARE gutter det gjelder..
hulaboer Skrevet 18. november 2011 #25 Skrevet 18. november 2011 Jeg får vondt bare av å lese denne tråden...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå