Gjest Anonymous Skrevet 22. februar 2004 #1 Skrevet 22. februar 2004 ... for på tirsdag kommer samboeren hjem fra ferie! Men så vil jeg så gjerne overraske han med noe, og min fantasi har visst tatt permisjon for øyeblikket. Har selfølgelig tenkt å lage noe deilig mat og shine hele leiligheten. Jeg har visst blitt skikkelig "ungkar" mens han har vært borte. Alle måltider foran pcen eller tven. Lite vasking og rydding har det også blitt. Og jeg som klager på at han roter litt. Hehe. Han skulle sett meg... :oops: Tilbake til overraskelsen; jeg er på jobb når han kommer hjem, så kan ikke akkurat møte han naken i døra heller Eneste store overraskelsen jeg har er at jeg skal prøve å få hentet den nye gitaren han har bestillt seg, men ikke vet at har kommet ennå. Faren er kanskje at han blir mer opptatt av den enn meg... Hehe. Ble bare tull dette. Men jeg savner han sånn. Tenk å oppføre seg som en forelsket tenåring etter å ha vært sammen i snart sju år :oops: Men var det noen som hadde noen gode tips så sier jeg jatakk jeg!
Gjest Anonymous Skrevet 22. februar 2004 #2 Skrevet 22. februar 2004 Hehe. Ble bare tull dette. Men jeg savner han sånn. Tenk å oppføre seg som en forelsket tenåring etter å ha vært sammen i snart sju år :oops: Så deilig da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå