Gå til innhold

Bytte forsikringsselskap

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vil bytte forsikringsselskap, men er usikker på hvordan dette gjøres. Og finnes det en side hvor man kan sammenlikne prisene til de ulike forsikringsselskapene?

Anonym poster: 172309b798c9d20a51bd91f1ca069525

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil bytte forsikringsselskap, men er usikker på hvordan dette gjøres. Og finnes det en side hvor man kan sammenlikne prisene til de ulike forsikringsselskapene?

Anonym poster: 172309b798c9d20a51bd91f1ca069525

Du kan kontakte noen og be om tilbud.

Vær spesifikk på at du mener tilbud, sist jeg fikk "tilbud" fra et forsikringsselskap hadde de spikret det som ny avtale, og jeg måtte bruke angreretten for å bli kvitt de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør innhente tilbud. Send en mail til de aktuelle selskapene hvor du skriver hva du ønsker forsikret, og om de kan sende deg et prisoverslag:

F.eks.

Hus

Bil med registrerngsnummer

Bil med registreringsnummer

Motorsykkel

Innbo

Årlig reiseforsikring

Livsforsikring

Det blir gjerne litt mailing fordi de trenger detaljer, men sist sparte vi 16.000 på å bytte, så det lønner seg.

Om du har seriekoblede brannvarslere, brannvarsling til selskap, nylig foretatt elsjekk osv bør du også opplyse om dette for å få ytterligere rabatter.

Det skal forøvrig gå greit å få tilbud, har aldri opplevd at det har blitt regnet som en bindende avtale.<br /><br /> Anonym poster: c2e68b67e51e61d2bbc0527316eeeebc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...