Gå til innhold

Utroskap......?

Anbefalte innlegg

Gjest Cecilia
Skrevet

Kjæresten min var på byen i går. Jeg snakket med han da klokka var 21. Da visste han ikke hvor han var, og han var veldig full.

Jeg har sovet hos en venninde, noe vi hadde avtalt for lenge siden.

Da jeg kom hjem i dag var han veldig fyllesjuk, og fortalte at han hadde vært ute til klokka halv fem om morgenen.

Han husker ingenting av hva han har holdt på med, annet enn at han hadde møtt en kompis ved tolvtiden.

Han gikk og la seg ved syvtiden i stad. Da jeg gikk forbi mobiltelefonen hans i gangen fikk jeg en ekkel følelse, en stemme som sa jeg skulle skjekke mld hans. Jeg vet det er råttent, men jeg er litt følsom for sånt.... Jeg har aldri gjort det før, ikke fått den følelsen heller.

Der fant jeg en mld fra exen hans. En jente jeg ikke tåler trynet på, fordi hun gjentatte ganger har gjort det klart at hun skal gjøre alt i sin makt for å skille oss.

Den var sendt en time etter at jeg snakket med han. Det stod omtrent: Nei, det passer ikke idag (pga ditt og datt) ha en fin kveld på byen.

Han har alltid sagt til meg at han ikke har noe kontakt med henne. Det er mange år siden det ble slutt mellom de to, og vi har vært sammen i fire år nå.

Jeg gikk opp på soverommet, og ba han om oppmerksomhet. Jeg spurte han om han hadde snakket med henne i går. Nei... han trodde ikke det. Jeg spurte om de hadde sendt txtmld til hverandre. Det kunne han ikke svare på, for han visste det ikke........han husket nemlig ingenting....

Orakeler, hva gjør jeg nå?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Stol på det du leste i meldingen. Han har tydeligvis hatt lyst til å treffe henne.... :o .igjen, og hun svarer at det ikke passer henne nå.

Selv mistenker jeg han for å være utro mot deg, med henne.

Så beleilig for han at han ikke husker noe da......Hm..... :oops:

Stol på det din intuisjon forteller deg, pluss meldingen!

Fra din samboer får du ikke vite noenting. Enten husker han ingenting, eller så lyver han. Menn som er utro lyver som kjent til sin dødsdag... :-? ...!!!!!!!!! Det kan jo være at han snakker sant, ---------------

men du har fremdeles meldingen, og din intuisjon......

Gjest Cecilia
Skrevet

Takk for svar, jeg blir gal her jeg sitter.....

Grunnen til at det ble slutt mellom dem var at hun var utro mot han, og han hadde en vanvittig kjærlighetssirg. Men han har hatt en kjæreste mellom henne og meg også.....

Min forrige samboer var utro fra dag èn og hele veien, jeg orker ikke dette igjen.....

Vi skal gifte oss i august...... :cry:

Skrevet

Det ser nesten ut som han er fortsatt interessert i eksen og prøvd å ta kontakt med henne i beruset tilstand, ofte da følelser løper løpsk. Så det er nok ikke bare eksen som er problemet, men også han...

Tror kanskje jeg ville revudert forholdet og kanskje ikke giftet meg i august... :oops:

Gjest Madam Felle
Skrevet

Som de sier, det er av fulle folk og barn en får vite sannheten.

Skrevet

Tja? Synes du får bastante svar.

Kanskje han (sammen med kameratene eller alene) har hatt lyst til å møte henne over en øl, men derfra er det vanligvis langt til sex, kanskje særlig når det gjelder ekser? Prater utifra meg selv. Jeg går ikke og drømmer om mine ekser, selv om det er gøy å møte dem og ta en prat, hvis vi treffes tilfeldig. Da jeg bodde i Oslo, tok jeg også kontakt - det var helt uskyldig, men samboer likte det ikke. (Naturligvis, men han kunne også ta en øl med en av sine ekser, så han hadde egentlig ikke stemmerett...).

Din samboer har hatt en mellom deg og henne, og dere skal gifte dere.

Jeg ville snakket med han, men ikke blitt hysterisk.

Skrevet

Hei. :wink:

Basert på det jeg har lest her nå, ville jeg nok ha revurdert giftermål i august...........

Jeg føler med deg !!!

Lykke til.

Venus. :trøste:

Skrevet

Det er vel egentlig ikke så mye du har å henge ting på her?

Ok, du leste mld, det skulle du ikke ha gjort, kanskje.

der stod det "det passer ikke i dag.... "

Hun kan jo faktisk ha sendt han mld først, der hun lurer på hva han driver med. Så kan han ha sagt at han skal på byen. Hun kan fex ha sagt at det hadde vært kult å se han igjen, og kanskje treffes på byen. Så har han av ren høflighet spurt om hun ville være med.

kanskje han har slettet alle mld fra henne etterhvert som de kom, kanskje han ikke sparer på så mange mld. Kanskje han var så full at han ikke fikk til å slette den siste mld.

Og om han ikke husker det kan det jo ikke ha betydd noe særlig for han.....

Jeg sier ikke at dette er sannheten, bare at en skal være litt forsiktig med å være så bastant, særlig kanskje når kirken er bestilt....

Skrevet

Du har sikkert snakket med han og vet mer i dag, kanskje.

Jeg ville vært bekymret for hans drikking, med blackout... og pratet med han om hvorfor han drikker seg så full?

Blackout kan være et tegn på begynnende alkoholisme - og helgefylla kan skjule mange alkoholikere rundt om, selv om de går på jobb i uka osv.

Gjest Cecilia
Skrevet

Han kom hjem fra jobb i stad, og satte seg ned i sofaen rett overfor meg.

Han begynte med å si at han ikke skjønte hvorfor jeg hadde sovet på sofaen i natt (jeg ville nemlig ikke sove ved siden av han, jeg var så trist og fortvilet)

Jeg sa at egentlig burde han ha sovet på sofaen, hvorpå han syns det var urimelig av meg å si.

Han skjønner visst fremdeles ikke at han har tatt kontakt med dama, men innrømmer at det er mye mulig. Han begrunnet det med at han er glad i alle han har vært sammen med, og bryr seg om åssen de har det.

Jeg sa at jeg syns det var rart at han ville såre meg med vilje ved å ta kontakt med henne, når han vet hvor lite jeg syns om det. Vi har snakket om det mange ganger tidligere. Jeg sa også at han kanskje ikke burde gå ut med kompiser og drikke på den måten, når det ble bevist (igjen) hvor liten kontrll han har påeget alkoholinntak.

Det var han helt enig i, han syns det var flaut og pinlig å bli så full at han ikke husker noe. Men han mener fremdeles at han ikke har såret meg.

Jeg sa at jeg vil ikke at han skal ha kontakt med dama i det hele tatt, noe han syns var helt greit. Jeg sa også at dersom noe som dette skjedde igjen vile jeg flytte ut på dagen. Det sa han ingenting til. Han sa så at han var lei seg for at jeg var blitt såret.

Jeg sa at han burde tenke gjennom sine følelser for henne, fordi det måtte være noe i han som sa at det var greit å ringe henne på tross av det vi har snakket om før. Han kunne ikke skjønne det. Jeg ba han ransake sine følelser for henne, og han bedyret at han ikke ville blitt sammen med henne igjen, ei heller har noen følelser for henne. Men han sa ikke et ord om sine følelser for meg heller.

Så satt vi stille en stund.

Så sier han at han vil dra på trening. Jeg ble sur igjen (så klart) og gikk inn på kontoret til pc`en.

Han kommer etter og sier at han vil dra bl a for å treffe igjen en av kompisene fra i går, for å si unnskyld for (bla bla bla) . Jeg sa at han kanskje burde prioritere hus, kjerring og unger og heller ringe kompisen på tlf, jeg syns ikke noe om å bli nedprioritert igjen. Han ble sur, men sa han skulle være hjemme. Nå prater han m kompisen påtlf og jeg sitter her.....

Ok, jenter... hva nå?

Skrevet

Nå kommer vel en av de periodene som pleier å være preget av litt avstand og mistro da, som bare tida kan gjøre noe med?

Jeg vet ikke, men forhold er ikke alltid lett. Det tar tid å bygge opp tillit igjen.

Tror kanskje du kan tro på han når han sier at eksen ikke betyr noe for han, annet enn på vennskapelig basis.

Men dersom de er venner, bør kanskje du ikke holdes utenfor? Da skjønner jeg at du vil de skal kutte kontakta... Jeg mener, pleier man kontakt med ekser, kan man vel prøve å la det skje så åpent at den nye partneren er med på puben osv.? Da kan det kalles vennskap, og ikke noe annet. Det er ikke sikkert dere vil like hverandre, men da er i alle fall linja åpen.

Jeg skjønner din mistro.

Burde satt han til barnevakt og gått ut selv, datet ekser og det som er - så får han se hvordan det føles?

Noen forstår ikke annet - man er nødt til å kaste grøt tilbake (som i barnehagen). Først da skjønner de, og kommer ut av sin "fromme tilstand av ufeilbarlighet med alle sine ærlige hensikter uansett hva de gjør"...

Men da er det duket for ny krangel (men trenger ikke)...

Tror jeg ville dratt en tur og latt han passe barna noen ettermiddager.

Besøkt venninner, gått på restaurant, og gjort litt mine ting, før jeg kom og la meg hjemme. Ikke minst for å få det hele litt på avstand selv... (og spess om han har en tendens til å overlate barna til deg...)

Men jeg vet ikke. Lett å gi råd her jeg sitter, uten barn og uten noen krangel i sikte...

Skrevet

Ta deg en tur ut, treff en venninne, gå på kino, og la han sitte aleine hjemme.

Det er så destruktivt å gå å sirkle rundt hverandre med det humøret i heimen.

Han klarer vel indretjenesten selv for en kveld?

Gjest Cecilia
Skrevet

Da han var ferdig å prate i tlf gikk han i gang med å skifte alle lyspærene jeg har mast om (sånne som ikke jeg får til).

Da det var gjort begynte han å fixe på en hylle som var løs. Etterpå ryddet han i klærne i gangen, og nå holder han på med å ordne noe for ungene.

Jeg tror ting har satt sine spor, men han har klar beskjed om at jeg flytter på timen dersom dette skulle skje igjen. han har lovet å kutte ut fyllingen med kompisene, klart han må få gå og ta seg en øl, men ikke femti.....

Det vil nok bli litt som Vega sier:

Nå kommer vel en av de periodene som pleier å være preget av litt avstand og mistro da, som bare tida kan gjøre noe med?  

....en stund, men jeg er ikke kjent for å være langsint.

Men gjett om han skal få krype litt.....

Tvilen komer tiltalte til gode, denne gangen. Ikke neste gang.

Tusen takk jenter, dere er kjempegode å ha når det røyner på.

Klem Cecilia

Skrevet

Håper han får krype litt, og at ting ordner seg (at han kutter kontakten med henne!!)

:kose:

Gjest Anonymous
Skrevet

begynner han å få hukommelsen igjen?

Beklager, måtte bare....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...