Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Har noen en god øyekrem å anbefale? Jeg må få både merket og kjøpssted og ca pris.

Og et litt dumt spørsmål; skal øyekrem kun brukes under øynene eller på øyelokket også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker "lift active" fra Vichy". Den fås på apoteket til ca. 200 (husker faktisk ikke).

Jeg har hørt på et kurs engang at øyekrem ikke skal smøres på det øvre øyelokk da der ikke er noen talgproduksjon der. Husker egentlig ikke hva sammenhengen var.

Hilsen Trille

En bekjennt av meg ville prøve en ny øyekrem så jeg anbefalte Vichy's og fortalte at jeg hadde brukt den i flere år. "Du trenger vel ikke å bruke øyekrem, du" sa hun. Hehe (jeg er 10 år eldre enn henne).

Skrevet

Man smører øyekrem på benkanten som går rundt hele øyet, men ikke lenger inn enn det. Øyekrem trekker lett innover mot øyet og får man for mye på eller for nært går man og blunker på den resten av dagen.

Skrevet

Jeg fikk en prøve på Estee Lauder sin Daywear plus, synes den var god.

Troe jeg kommer til å kjøpe denne hvis jeg skal ha en øyekrem.

Gjest Anonymous
Skrevet

Alder er vesentlig, det samme gjelder hudtype. Den som passer meg passer kanskje ikke deg?

Skrevet

jeg liker lancomes hydra zen øyekrem. trekker fort inn, kjøler og strammer. fås på parfymerier som har lancome-produkter.

Skrevet

Jeg bruker Dermalogica sine "Intensive Eye repair" og "Total Eye Care" og er veldig fornøyd med førstnevnte, ikke så fornøyd med "Total Eye Care".

Har også hørt at Age Fitness serien til Biotherm skal ha en god øyekrem men har ikke prøvd den selv.

Skrevet

Noen som har prøvd øyekremen til Shiseido? (den fra Skincare- serien).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...