AnonymBruker Skrevet 17. september 2012 #1 Skrevet 17. september 2012 Jobber på kontorene i psykiatrien og nå skal jeg også være pasient der. Ikke på samme avdeling. Jeg er veldig skeptisk og synes det er flaut i forhold til andre jeg kjenner der og ikke minst overfor sjefen. Det er ikke så lenge siden jeg fikk jobben og jeg vil ikke fremstå som svakere enn andre og jeg vil ikke at sjefen skal angre på at hun ansatte meg. Jeg gjør en god jobb sånn sett, men har en forutinntatt sjef som er ganske spesiell og som jeg har mye respekt for. Kan jo ikke avlyse psykologavtalene for jeg må ta tak i de problemene jeg har og bli ferdig med det nå. Har hatt disse problemene halve livet. Vet ikke hva jeg skal gjøre... Anonym poster: ce4725f1275d105ed46c79cb9aba7bee
Meridian Skrevet 17. september 2012 #2 Skrevet 17. september 2012 Du kan jo prate med sjefen din og fortelle hva du føler overfor situasjonen? Leger og psykologer går jo også til psykiatere, de er jo mennesker de også, så jeg vil tro at de ikke syns din situasjon er noe rar.
altflyter Skrevet 17. september 2012 #3 Skrevet 17. september 2012 Har du mulighet til å bytte behandlingssted? 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2012 #4 Skrevet 17. september 2012 Kan ikke bytte behandlingssted. Har sett på mulighetene men har ikke funnet en løsning. Hadde jeg hatt en annen sjef kunne jeg sagt det, men til denne blir det veldig spesielt. H*n er veldig lite empatisk og liker ikke fravær, sykemeldinger o.l. Det blir sett på som en svakhet og det er noe jeg ikke vil fremstå som hos denne. Har ikke noe imot sjefen og dens meninger og syn på diverse ting så det er sagt. Anonym poster: ce4725f1275d105ed46c79cb9aba7bee
altflyter Skrevet 17. september 2012 #5 Skrevet 17. september 2012 Kan ikke bytte behandlingssted. Har sett på mulighetene men har ikke funnet en løsning. Hadde jeg hatt en annen sjef kunne jeg sagt det, men til denne blir det veldig spesielt. H*n er veldig lite empatisk og liker ikke fravær, sykemeldinger o.l. Det blir sett på som en svakhet og det er noe jeg ikke vil fremstå som hos denne. Har ikke noe imot sjefen og dens meninger og syn på diverse ting så det er sagt. Anonym poster: ce4725f1275d105ed46c79cb9aba7bee En sjef for psykiatrisk som ikke eier empati, og som ser på slikt som en svakhet? Er det rart psykiatrien går ad undas med slike holdninger? 6
Sirah Skrevet 17. september 2012 #6 Skrevet 17. september 2012 Ville nok vurdert et annet behandlingsted var jeg deg. Skjønner at situasjonen må være litt rar for deg, selvom det sikkert hadde gått helt fint
Sirah Skrevet 17. september 2012 #7 Skrevet 17. september 2012 Så svaret ditt nå etterpå... Snakk med sjefen du
QueenOfTheSidewalk Skrevet 17. september 2012 #8 Skrevet 17. september 2012 Det der er selvmord i jobben om du har en sånn sjef. 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2012 #9 Skrevet 17. september 2012 En sjef for psykiatrisk som ikke eier empati, og som ser på slikt som en svakhet? Er det rart psykiatrien går ad undas med slike holdninger? Jeg vet...kan dessverre ikke gjøre så mye med det. Dette er en veldig dyktig og ressurssterk person, og siden jeg er relativt ny velger jeg å akseptere ting som de er. TS Anonym poster: ce4725f1275d105ed46c79cb9aba7bee
Meridian Skrevet 17. september 2012 #10 Skrevet 17. september 2012 Jeg vet...kan dessverre ikke gjøre så mye med det. Dette er en veldig dyktig og ressurssterk person, og siden jeg er relativt ny velger jeg å akseptere ting som de er. TS Anonym poster: ce4725f1275d105ed46c79cb9aba7bee En psykopat, med andre ord?
AnonymBruker Skrevet 17. september 2012 #11 Skrevet 17. september 2012 Jobber på kontorene i psykiatrien og nå skal jeg også være pasient der. Ikke på samme avdeling. Jeg er veldig skeptisk og synes det er flaut i forhold til andre jeg kjenner der og ikke minst overfor sjefen. Det er ikke så lenge siden jeg fikk jobben og jeg vil ikke fremstå som svakere enn andre og jeg vil ikke at sjefen skal angre på at hun ansatte meg. Jeg gjør en god jobb sånn sett, men har en forutinntatt sjef som er ganske spesiell og som jeg har mye respekt for. Kan jo ikke avlyse psykologavtalene for jeg må ta tak i de problemene jeg har og bli ferdig med det nå. Har hatt disse problemene halve livet. Vet ikke hva jeg skal gjøre... Anonym poster: ce4725f1275d105ed46c79cb9aba7bee Høres ut som du blander respekt med redsel. Hvis det ikke går ann å bytte behandlingssted, så møt opp hos psykologen med hodet hevet! Snakk med psykologen din om hvordan du føler dette er for deg. Anonym poster: e7786a9d8f195c72a07acbb667e0dee5 3
AnonymBruker Skrevet 21. september 2012 #12 Skrevet 21. september 2012 Hmmm...nå viser det seg at jeg skal til videre utredning hos psykolog osv. DEt kommer til å ta 1,5 dag. Hvordan i all verden skal jeg gjøre det? Jeg må jo si ifra...herregud jeg er så flau og føler meg helt oppgitt. Mulig jeg er redd sjefen, men liker ikke at jeg må være borte fra jobb så mye. Skal jeg bare si at jeg skal til utrdening og når jeg er borte, eller må jeg ha sykemelding, ta sykedag, eller hva? Anonym poster: 7ddc8a224cff509f4a67fee6224336a7
Gjest O___o Skrevet 21. september 2012 #13 Skrevet 21. september 2012 Jobber på kontorene i psykiatrien og nå skal jeg også være pasient der. Ikke på samme avdeling. Jeg er veldig skeptisk og synes det er flaut i forhold til andre jeg kjenner der og ikke minst overfor sjefen. Det er ikke så lenge siden jeg fikk jobben og jeg vil ikke fremstå som svakere enn andre og jeg vil ikke at sjefen skal angre på at hun ansatte meg. Jeg gjør en god jobb sånn sett, men har en forutinntatt sjef som er ganske spesiell og som jeg har mye respekt for. Kan jo ikke avlyse psykologavtalene for jeg må ta tak i de problemene jeg har og bli ferdig med det nå. Har hatt disse problemene halve livet. Vet ikke hva jeg skal gjøre... Anonym poster: ce4725f1275d105ed46c79cb9aba7bee Du trenger ikke si noe. De som er dine psykologer vil ha taushetsplikt. De vil ikke fortelle din skjef om det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå