AnonymBruker Skrevet 17. september 2012 #1 Skrevet 17. september 2012 Jeg legger inn dette temaet her også. Jeg har sterke stikkesmerter nederst i magen, eller i eggstokkområdet for å være mer presis. Dette er sterke stikkesmerter som kommer i ett fort "stikk" og varer i ett sekund, så forsvinner det, så kommer det ett nytt stikk etter en liten stund. Det varte en hel ettermiddag og ble sterkere på kvelden, så tidlig søndag morgen bråvåknet jeg av ett nytt stikk. Jeg sluttet med mensen for litt over en uke siden, så jeg er ikke paranoid og tror jeg er gravid. Men kanskje dere jenter her inne vet noe om dette? hva det er? Takk for svar Anonym poster: 09470fb1e4786ebb455f8026db52bb4b
Pyntestøv Skrevet 17. september 2012 #2 Skrevet 17. september 2012 Du hadde mensen for en uke siden? Da virker det som om dette kan være en veldig tidlig eggløsning. Jeg kjenner sjeldent eggløsningen, men min søster vet jeg kan våkne skrikende av smerte fordi det stikker sånn. Det kan også være at kroppen prøver å slippe et egg, men ikke helt får det til, siden det varte så lenge?
Athene Skrevet 17. september 2012 #3 Skrevet 17. september 2012 Høres ut som mine eggløsningssmerter, noe avhengig av hvor lang tid du har mens. (når man slutter med mens har ingenting å si, det er første dag som teller). Selv om du ikke har hatt dette før kan det plutselig dukke opp. Kan også være cyster, eller hormoner som er litt på tur. Neppe noe å bekymre seg for, men blir det veldig vondt oppsøker du selvfølgelig lege.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå